مدیر عامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب گفت: توانایی تولید در مناطق نفتخیز جنوب تا انتهای امسال به ۳ میلیون بشکه در روز می رسد و طبق برنامه این میزان طی ۵ سال به ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار بشکه در روز خواهد رسید.
plusresetminus
رقم تولید مناطق نفتخیز جنوب به قبل از تحریم می رسد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، علیرضا دانشی در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دوم توسعه میدان مشترک یاران، آغاز عملیات اجرایی توسعه نگهداشت میدان نرگسی، آغاز عملیات اجرایی طرحPDH بیدبلند و افتتاح پروژه های مسئولیت اجتماعی با بیان اینکه ما بر اساس برنامه پیش رونده هدف گذاری کردیم که از لحاظ تولید به قبل از تحریم برسیم، اظهار داشت: توانایی تولید در مناطق نفتخیز جنوب تا انتهای امسال به ۳ میلیون بشکه در روز  می رسد و طبق برنامه این میزان طی ۵ سال به ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار بشکه در روز خواهد رسید. 
وی با بیان اینکه اختیارات بیشتر و تحقق اعتبارات باعث شده اقدامات موثری در حوزه جمع آوری گازهای همراه انجام شود، افزود: طی ۱۰۰ سال گذشته هیچ برنامه ای برای جمع آوری گازهای همراه فزاینده صورت نگرفته اکنون موفق شدیم روی این پروژه برنامه ریزی داشته باشیم.
مدیر عامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب گفت: میزان سرمایه برای رسیدن به ۳میلیون و ۲۸۰ هزار بشکه در حال پایش است.
وی با تاکید بر اینکه با نگاه رو به جلو می توانیم آینده خوبی را برای نفت متصور باشیم، به پروژه های مسئولیت اجتماعی اشاره و تصریح کرد: در این حوزه گام های موثری برداشتیم.
دانشی همچنین خاطرنشان کرد: فعالیت های پژوهش و فناوری  و موفقتانامه ها در این حوزه با تمرکز بر تحقق شعار سال نسبت به گذشته ۳ برابر شده است و در این راستا قراردادهای خوبی با دانشگاه شهید چمران، دانشگاه صنعت نفت و دانشگاه آزاد منعقد شده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdci.ra5ct1a3rbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما