مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی از سامان‌دهی و تبدیل وضعیت هزار و ۵۸۸ نفر در قالب اجرای بند (و) ایثارگری، نیروهای ارکان ثالث بند (د) تبصره ۲۰ و جذب دانش‌آموختگان برتر دانشگاه صنعت نفت خبر داد.
plusresetminus
جذب ۱۵۸۸ نفر در شرکت نفت مناطق مرکزی در حال انجام است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، خلیل قاسم‌زاده با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در تشریح عملکرد این مدیریت در سال جاری افزود: از تعداد ۲۸۴ نفر از مشمولان بند (و) ایثارگری تاکنون ۱۵۵ نفر شاغل در ستاد و شرکت‌های تابعه زاگرس جنوبی، شرق و غرب تبدیل وضعیت شده‌اند.
وی افزود: فرآیند اداری تبدیل وضعیت تعداد ۱۲۹ نفر از کارکنان مشمول بند یادشده نیز تا آبان‌ماه امسال تکمیل می‌شود.
مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران یادآور شد: استخدام یک‌هزار و ۲۴۰ نفر از نیروهای ارکان ثالث بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه امسال نیز در حال اجرا و پیگیری قرار دارد.
قاسم‌زاده در رابطه با جذب دانش‌آموختگان برتر دانشگاه صنعت نفت اظهار کرد: فرآیند تشریفات و جذب ۶۴ نفر از این افراد در حال اجراست.
 وی در ادامه پیرامون نصب و راه‌اندازی سامانه بایگانی الکترونیکی در این شرکت گفت: با هدف دسترسی سریع و آسان به پرونده‌های نیروی انسانی و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و حذف روش‌های سنتی، این سامانه به‌ همت کارشناسان منابع انسانی در ستاد نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت‌های تابع با موفقیت راه‌اندازی شده است.
مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران افزود: در سامانه پیش‌گفته همه اطلاعات نیروی انسانی در گروه‌بندی‌های هشت‌گانه طراحی شده است.
قاسم‌زاده رعایت الزامات اچ‌اس‌ئی را در سلامت نیروی انسانی مهم تلقی کرد و یادآور شد: به‌منظور حفظ سلامت نیروی انسانی به‌عنوان کلید توسعه و رعایت الزام‌های اچ‌اس‌ئی در دوران شیوع بیماری کرونا، دستگاه‌های حضور و غیاب و تردد کارکنان در ساختمان‌های ستاد نفت مناطق مرکزی ایران به‌صورت چهره‌نگار استفاده شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcg.w9trak9yypr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما