۱۵ بازار برتر پتروشیمی در سرتاسر جهان در حال رونق یافتن است و شاهد رشد عظیم بازیگران کلیدی تا سال ۲۰۲۸ خواهیم بود. DIGITAL JOURNAL از رونق برخی بازارهای پتروشیمی در سراسر جهان خبر داده و در گزارشی نوشت: مطالعه تحقیقاتی جدید و تحلیل ۱۵ بازار برتر پتروشیمی ۲۰۲۲ بر اساس روندهای بازار شامل محرک ها، محدودیت ها، فرصت ها، تهدیدها، چالش ها و فرصت های سرمایه گذاری، اندازه، سهم و چشم انداز بازارها، بینشی جدید برای ناظران اقتصادی و صنعتی ایجاد کرده است.
plusresetminus
رونق ۱۵ بازار برتر پتروشیمی تا ۲۰۲۸
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، گزارش ۱۵ بازار برتر پتروشیمی، تجزیه و تحلیل دقیقی از اندازه بازار جهانی، اندازه بازار در سطح منطقه و کشور، رشد بازار تقسیم بندی، سهم بازار، چشم انداز رقابتی، تجزیه و تحلیل فروش، تأثیر بازیگران بازار داخلی و جهانی، بهینه سازی زنجیره ارزش، مقررات تجاری ارائه می دهد. تحولات اخیر، تجزیه و تحلیل فرصت ها، تجزیه و تحلیل رشد استراتژیک بازار، راه اندازی محصول، گسترش بازار منطقه و نوآوری های تکنولوژیکی، دیگر اطلاعاتی است که این تحقیق ارائه می دهد.
درآمدهای برتر رقبا و سهم بازار، ابتدا به عنوان بخشی از روش تحقیق مورد استفاده برای ارزیابی و پیش بینی این بازار جمع آوری شد. بیانیه های مطبوعاتی، گزارش های سالانه، سازمان های غیرانتفاعی، گروه های تجاری، سازمان های دولتی و داده های گمرکی تنها تعدادی از منابع ثانویه ای بودند که برای یافتن و جمع آوری داده ها برای این مطالعه عمیق بازار مورد استفاده قرار گرفتند. بر اساس محاسبات، اندازه کل بازار تعیین شد. پس از تعیین اندازه کلی بازار، بازار به تعدادی بخش و زیربخش تقسیم شده است. سپس این بخش ها و زیربخش ها از طریق تحقیقات اولیه با انجام مصاحبه های عمیق با متخصصان صنعت مانند مدیران عامل، معاونان، مدیران و مدیران اجرایی تائید شدند.
۱۵ بازار برتر پتروشیمی، بر اساس نوع محصول شامل اتیلن، پروپیلن، بنزن، زایلن، تولوئن، متانول و سایر محصولات تعریف می شود.
۱۵ بازار برتر پتروشیمی، همچنین بر اساس برنامه  کاربرد محصولات شامل رنگ و پوشش، حلال ها، پلیمرها، چسب و درزگیر، سایر موارد (سورفاکتانت ها، رنگ ها و…) تفکیک شده است.
از سوی دیگر،  ۱۵ بازار برتر پتروشیمی، بر اساس صنعت مصرف نهایی در حوزه های هوافضا، کشاورزی، خودرو، ساخت و ساز ساختمان، کالاهای مصرفی و صنعتی، برق و الکترونیک، سایر موارد (بسته بندی و…) تقسیم بندی می شود.
افزایش ارزش بازار متانول به ۴۱ میلیارد دلار
انتظار می رود بازار متانول تا سال ۲۰۲۹ ارزشی معادل ۴۱.۴۳ میلیارد دلار داشته باشد. Newswires از رشد بازار متانول گزارش داده و نوشت: ارزش بازار متانول در سال ۲۰۲۱ به ۲۹.۲۰ میلیارد دلار رسید و انتظار می رود تا سال ۲۰۲۹ به ۴۱.۴۳ میلیارد دلار برسد.
ارزش بازار جهانی متانول در سال ۲۰۲۱ به ۲۹.۲۰ میلیارد دلار رسید و انتظار می رود تا سال ۲۰۲۹ به ۴۱.۴۳ میلیارد دلار برسد و CAGR میزان ۴.۴۷٪ رشد در طول دوره‌ پیش بینی را ثبت کند. علاوه بر بینش های بازار مانند ارزش بازار، نرخ رشد، بخش های بازار، پوشش جغرافیایی، بازیگران بازار، و سناریوی بازار، گزارش بازار که توسط تیم تحقیقات بازار دیتا بریج تهیه شده است، شامل تحلیل های تخصصی عمیق، تحلیل واردات و صادرات نیز می شود؛ تجزیه و تحلیل قیمت گذاری، تجزیه و تحلیل مصرف تولید و سناریوی زنجیره آب و هوا.
متانول که با نام های متیل الکل یا الکل چوب نیز شناخته می شود، اساسی ترین عضو خانواده مولکول های شیمیایی الکل است. متانول اکنون با مخلوط کردن گاز مونوکسیدکربن با هیدروژن به‌طور مستقیم در حضور یک کاتالیزور ساخته می شود و به طور سنتی نیز از تقطیر چوب به روشی مضر تهیه می گردد.
متانول در تولید پتروشیمی در مقیاس بزرگ استفاده می شود. بازار متانول به دلیل افزایش تقاضا برای پتروشیمی ها هدایت می شود. محرک اصلی صنعت متانول، استفاده از پتروشیمی ها در بخش های مصرف نهایی مانند خودروسازی و ساخت و ساز است. متانول، اتیلن، پروپیلن، بوتادین، بنزن، تولوئن و زایلن ها موادشیمیایی آلی هستند که بیشترین حجم تولید را در صنعت پتروشیمی دارند. الفین ها از اتیلن، پروپیلن، بوتادین و بوتیلن تشکیل شده اند. متانول که اغلب به عنوان پتروشیمی اولیه شناخته می شود، پیش ساز طیف وسیعی از ترکیبات شیمیایی است. انتظار می رود تولید متانول الفین ها، عامل اصلی رشد متانول در صنعت پتروشیمی باشد. MTO/MTP سومین بخش بزرگ و سریع الرشد مشتقات بازار متانول است. در چین، تعدادی کارخانه MTO وجود دارد که از زغال سنگ به عنوان خوراک اصلی استفاده می کنند. تقاضای زیاد برای پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن و پلی پروپیلن در صنایع با استفاده نهایی، به گسترش سریع کارخانه های MTO دامن می زند. در نتیجه، توسعه کارخانه های MTO در سراسر جهان و همچنین تولید انبوه الفین ها از متانول، محرک های اصلی بازار متانول هستند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcj.yeifuqev8sfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما