استاندار بوشهر گفت: کارگران نقش مهمی در تولید و اقتصاد جامعه دارند در همین ارتباط مطالبات صنفی کارگران منطقه پارس جنوبی باید با جدیت و به‌صورت ویژه دنبال شود.
plusresetminus
پیگیری مطالبات صنفی کارگران پارس جنوبی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، احمد محمدی‌زاده در نشست هم‌اندیشی با تشکلات و نمایندگان کارگری مستقر در پارس جنوبی افزود: توجه به مطالبات کارگران باید در اولویت قرار گرفته شود.
وی ضمن برشمردن نقش و جایگاه کارگران در تولید به وظیفه دستگاه‌های اجرایی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی پرداخت و تصریح کرد: تمام مجموعه‌های کارگری اعم از بخش دولتی و کارفرمایان باید کرامت کارگران را حفظ کنند.
استاندار بوشهر تاکید کرد: همانند اقدامات موثری که در حوزه سازماندهی انجمن‌های صنفی کارگری صورت گرفته این مهم در تمامی واحدهای منطقه پارس جنوبی انجام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز با اشاره به مطالبه تعدادی از کارگران پتروشیمی‌ بوشهر از پیمانکاران گفت: ‌تمام مطالبات جامعه کارگری در کمیسیون حوزه کارگری این استان در حال پیگیری است و با جدیت تا حصول نتیجه دنبال می‌شود.
اکبر پورات افزود: با توجه به اینکه عناصر وابسته به سرویس‌های بیگانه و افراد نفوذی و آشوب‌طلب دنبال انحراف جامعه کارگری هستند، جامعه کارگری برای محقق نشدن اهداف دشمنان  بصیرت و هوشیاری خود را مورد توجه قرار دهند.
۱۸ مهرماه جمعی از کارگران ‌شاغل در پتروشیمی بوشهر در منطقه عسلویه با اعلام اینکه سه ماه حقوق نگرفته اند تجمع کرده و خواستار رسیدگی فوری مسئولان به مشکلات آنها شدند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcg.u9nrak9typr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما