فرماندار اسلام آبادغرب از اشتغال ۴۲۸ نیروی بومی در پتروشیمی این شهرستان خبرداد.
plusresetminus
اشتغال ۴۲۸ نیروی بومی در پتروشیمی اسلام آبادغرب
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، حمیدرضا کرمی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی به محور اشتغال جوانان اسلام آباد غرب تبدیل می شود.
وب افزود: این خبر خوش رابه همشهریان میدهیم که طرح جامع منطقه ویژه اخذ شده که در این راستا علاوه بر ۱۴۲هکتار مساحت قبلی به تازگی ۳۲هکتار دیگر به این منطقه افزوده شده و در ادامه ۱۴۰هکتار دیگر زمین خریداری می‌شود.
فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: به خوبی میدانم که ریشه بیشتر مشکلات اجتماعی ،اقتصادی شهرستان بیکاری است و بعنوان یک فرماندار بومی که سالیان متمادی از نزدیک با اقشار مختلف مردم شهرم در ارتباط بوده ام برای رفع بیکاری همه مدیران استان و شهرستان را پای کار خواهم آورد  و در حال حاضر در پروژه پتروشیمی ۴۲۸نفر بومی شهرستان مشغول بکار شده اند و با راه اندازی واحد‌های تولیدی پایین دستی پتروشیمی شهرستان انقلابی عظیم در حوزه اشتغال شهرستان ایجاد می شود.
 

 کرمی باقدردانی از زحمات مسئولین گذشته برای ایجاد منطقه ویژه بیان کرد: برای حمایت از این مهم همه مدیران باید پای کار باشند و هیچ دستگاه اجرایی نباید سد توسعه اشتغال و برای سرمایه گذاران مانع ایجاد کند.
در این بازدید فرماندار با همراهی دکتر ملکشاهی مدیرعامل منطقه ویژه بصورت میدانی از فعالیت واحد‌های درحال احداث منطقه ویژه بازدید و مشکلات موجود را بررسی کرد.




 انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdca.onmk49nio5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما