مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بر استفاده و جایگزینی توربین‌های ساخت کشور به جای توربین‌های در حال استفاده این شرکت تأکید کرد.
plusresetminus
ضرورت استفاده و جایگزینی توربین‌های ساخت داخل در پروژه‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، ارسلان رحیمی در گردهمایی مدیران این شرکت که طی دو روز به میزبانی منطقه اصفهان برگزار شد، گفت: کارشناسان این شرکت با اعتقاد به لزوم حمایت از ساخت داخل در حال بررسی عملکرد سه مدل توربین ساخته‌شده از سوی متخصصان داخلی با توان ۵ تا ۱۰ مگاوات هستند که در صورت عملکرد مطلوب به‌تدریج جایگزین توربین فعلی خواهند شد.
وی افزود: استفاده از الکتروموتور به جای توربین در مراکز انتقال نفت به‌دلیل لزوم مدیریت مصرف برق و کمبود آن در فصل گرم سال با توجه به امکان تولید توربین در داخل کشور از دستور کار خارج شده است.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران همچنین در جمع مدیران ستادی و مناطق دوازده‌گانه شرکت ضمن تشکر از تلاش‌های تمامی کارکنان که به‌صورت شبانه‌روزی در حال انتقال ایمن و پایدار مواد نفتی هستند، گفت: دشمنان منتظر توقف سوخت‌رسانی به هموطنان بودند که خوشبختانه تاکنون خللی در عملیات سوخت‌رسانی به‌وجود نیامده است و طبق آمار بیشتر سوخت مورد نیاز کشور از طریق خطوط لوله این شرکت به مبادی مصرف منتقل می‌شود.
رحیمی نیروی انسانی را سرمایه سازمان دانست و گفت: برای ارتقای نیروی انسانی اهمیت قائل هستیم و در انتصاب کارکنان معیارهایی داریم تا همگی در کنار هم به نحو شایسته به رسالت خویش عمل کنیم.
وی بیان کرد: حضور مدیران در کنار گروه‌های فنی و عملیاتی افزون بر افزایش سطح آگاهی، سبب ایجاد انگیزه و انرژی کارکنان می‌شود.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به کمبود نیروی انسانی به‌عنوان یکی از دغدغه‌ها اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله به‌زودی شاهد جذب نیروی انسانی و رفع نگرانی‌ها خواهیم بود.
رحیمی بر به حداقل رساندن خطاهای انسانی در اجرای عملیات‌ها تأکید کرد و افزود: رعایت دستورعمل‌ها و آگاهی کارکنان به امور فنی و عملیاتی سبب به حداقل رسیدن خطاهای انسانی و مخاطرات خواهد شد.
وی با اشاره به عنوان سال ۱۴۰۱ «سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» گفت: شناسایی و استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی که همگی توان و علمشان را برای خدمت به مملکت‌شان صرف می‌کنند، در اولویت این شرکت قرار دارد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdce.w8nbjh8fo9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما