مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر توسعه صنایع میان دستی و پایین‌دستی پتروشیمی و پرهیز از خام‌ فروشی گفت: زنجیره ارزش این صنعت تکمیل می‌شود.
plusresetminus
توسعه صنایع میان دستی و پایین‌دستی پتروشیمی و پرهیز از خام‌ فروشی/زنجیره ارزش تکمیل می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مرتضی شاهمیرزایی اظهار داشت: صنعت پتروشیمی از صنایع مهم و ارزآور کشور به شمار می‌رود و با راه‌اندازی واحدهای جدید در دست احداث، ظرفیت تولیدات پتروشیمی استان بوشهر و کشور افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.
وی افزود: توسعه واحدهای پایین دستی و میان دستی و پرهیز از خام‌فروشی محصولات پتروشیمی از اولویت‌های صنعت پتروشیمی است و در این راستا از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.
معاون وزیر نفت در گفت‌وگو با خبرنگار بازار خاطر نشان کرد: افزایش ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش از اهداف کوتاه مدت و میان مدت صنعت پتروشیمی است و برنامه‌ریزی جامع و خوبی در این راستا انجام شده است.
شاهمیرزایی تصریح کرد: تامین سرمایه طرح‌های در دست اجرای پتروشیمی یک مساله بسیار مهم به شمار می‌رود و بحمدالله با تلاش مجموعه مدیریت سرمایه‌گذاری پتروشیمی ایران، روند مناسبی در حال طی شدن است که به تولید و اشتغال منجر می‌شود.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و مجموعه‌های خلاق و نوآور در دستور کار این مجموعه قرار دارد.
شاهمیرزایی اضافه کرد: تسریع در تکمیل واحدهای پتروشیمی در عسلویه و کنگان و دیر و بندر سیراف از تاکیدات شرکت ملی صنایع پتروشیمی است و برای تحقق این مهم از تمام پتانسیل موجود بهره می‌بریم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcb.5bsurhb9aiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما