مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان اینکه سال گذشته ۳ و نیم میلیون تن محصولات پتروشیمی از طریق بندر امام خمینی(ره) صادر شده است، گفت‌: یکی رویکرد جدی منطقه اقتصادی پتروشیمی، استفاده از همه ظرفیت‌های بسیار خوب در بندر امام خمینی در حوزه صادرات است.
plusresetminus
برنامه‌ریزی برای بهره‌وری از ظرفیت‌های صادراتی بندر امام/آینده خوبی را برای صنعت پتروشیمی پیش‌بینی می‌کنیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان اینکه سال گذشته ۳ و نیم میلیون تن محصولات پتروشیمی از طریق بندر امام خمینی(ره) صادر شده است، گفت‌: یکی رویکرد جدی منطقه اقتصادی پتروشیمی، استفاده از همه ظرفیت‌های بسیار خوب در بندر امام خمینی در حوزه صادرات است.
 پیام برزگر در نشست هم‌اندیشی توسعه بازار صنایع پتروشیمی و نفتی در بندر امام خمینی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در جلوگیری از خام فروشی، ایجاد اشتغال مولد و توسعه پایدار، اظهار داشت: ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حال حاضر ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تن است که بر اساس برنامه‌های توسعه‌ای، ۸ میلیون تن به این ظرفیت افزوده خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان اینکه توسعه زیرساختی در حوزه اسکله‌ها و پایانه‌های بندری و حفاظت و صیانت از این زیربناها، کار بسیار عظیم و مستلزم مدیریت انقلابی است، خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات اشتغال و توسعه پایدار انسانی، لازم است ابتدا مشکلات پایین دست و سرمایه‌گذاران حل و فصل شود که این رویکرد خود مستلزم توسعه بالا دستی است.
برزگر با بیان اینکه علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه، صنعت پتروشیمی را سرپا نگه‌ داشته‌ایم، گفت: به رغم مشکلات بسیار زیاد، توانسته‌ایم این مسیر را قاطعانه و مقتدرانه طی کنیم.
وی خاطر نشان کرد: آینده‌ کاملا روشنی را برای صنعت پتروشیمی متصور هستیم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcg.x9nrak9yypr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما