رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افت اورژانسی فشار گاز در پارس جنوبی بر لزوم جبران ناترازی تولید و مصرف گاز تاکید کرد و گفت: بنزین به هیچ وجه در کشور گران نخواهد شد.
plusresetminus
لزوم جبران ناترازی تولید و مصرف گاز در کشور/بنزین به هیچ وجه گران نخواهد شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، فریدون حسنوند  اظهار داشت: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از مردم در مناطق محروم، تلاش زیادی انجام داده و با دقت و حساسیت، نسبت به اجرای طرح‌های عام‌المنفعه توسط وزارت نفت در مناطق پیرامونی تاکید داریم.
وی افزود: صیانت از ذخایر گازی بویژه در میدان گازی پارس جنوبی از اساسی‌ترین دغدغه‌های ماست و وزارت نفت را مکلف کرده‌ایم در این راستا نهایت توان خود را به کار گیرند.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار خاطر نشان کرد: ناترازی حوزه گاز از دغدغه‌های این کمیسیون است و نمایندگان با کار کارشناسی در راستای رفع این مشکل تلاش می‌کنند.
حسنوند تصریح کرد: برنامه‌ها و راهکارهای متنوعی برای جلوگیری از ناترازی گاز تدوین شده که مدیریت مصرف انرژی در سطح کشور و همچنین کاهش شدت انرژی با ابزارهای مالی و فنی از این راهکارهاست.
وی اضافه کرد: چنانچه مصرف انرژی بهینه‌سازی شود، قطعا در بحث ناترازی کمک کننده است.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به افت اورژانسی فشار گاز در پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: اکنون ۲۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری به صورت فوری برای برون‌رفت از وضعیت کنونی افت فشار در پارس جنوبی باید انجام شود تا افت فشار بالاتر نشود. 
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcg.79nrak9ywpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما