مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: براساس تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱ گاز مشترکین تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی رایگان است. منابع لازم برای این امر از طریق افزایش تعرفه گاز مشترکان پرمصرف تامین خواهد شد.
plusresetminus
قبض گاز محرومان رایگان می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، ‌مجید چگنی در گفتگو با رسانه ملی گفت: حدود ۹۳۵ هزار مشترک تحت کمیته امداد از این بند قانونی استفاده می‌کنند و همچنین مددجویان سازمان بهزیستی نیز ۳۲۴ هزار مشترک هستند که در مجموع حدود یک میلیون و ۲۶۰ هزار مشترک تحت پوشش این بند قانون قردار دارند و گازشان رایگان است.
وی افزود: از کمیته امداد و سازمان بهزیستی درخواست کردیم اگر مشترکی جامانده می‌توانند آن‌ها را به لیست خودشان اضافه کنند و اگر عزیزانی تحت پوشش دو نهاد مهم هستند و هنوز از قبض رایگان استفاده نمی‌کنند این‌ها را به ما معرفی کنند تا به لیست اضافه کنیم و تحت پوشش قرار بدهیم.
چگنی ادامه داد: با پایداری هوای سرد در کشور افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب است و از مردم عزیزمان درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه این میزان را کاهش بدهند.
وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته استان تهران بالاترین مصرف را داشته و همراه استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و مازندران در رتبه‌های بعدی قرار داشتند و امیدواریم که مردم کمک کنند که این میزان کاهش پیدا کند تا در گازرسانی به سایر بخش‌های از جمله صنعت، با محدودیت‌هایی مواجه نشویم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdca.anik49ny65k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما