شرکت پخش فرآورده های نفتی وعده داده بود که عرضه بنزین سوپر از دیروز شروع می شود. اما جایگاه داران می گویند مشکل توزیع این سوخت در کلان شهرها حل نشده و تنها به صورت قطره چکانی در تهران انجام می شود.
plusresetminus
عرضه قطره چکانی بنزین سوپر در تهران/مشکل کلان شهرهای دیگر همچنان باقی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، عرضه بنزین سوپر بعد از حدود ۳ ماه توقف از دیروز در تهران از سر گرفته شد. شرکت پخش و پالایش به بازار می گوید: اورهال پالایشگاه اراک به اتمام رسیده و روزانه حدود ۸ میلیون لیتر تولید می شود.
بر اساس آنچه اعلام شده قرار است که این میزان تولید پالایشگاه اراک در جایگاه های تهران عرضه شود رییسی فر یکی از فعالین این حوزه مدعی است که بنزین سوپر عرضه شده در ۲ روز گذشته بسیار اندک بوده است.
در حالی عرضه قطره چکانی بنزین سوپر در جایگاه های تهران آغاز شده که جایگاه داران می گویند در سایر کلان شهرها همچنان مشکل باقی است و خبری از توزیع بنزین سوپر نیست.
شهیدی مدیر روابط شرکت پخش فرآورده های نفتی در پاسخ به این سوال که مشکل عرضه بنزین سوپر در سایر کلان شهرهای چه زمانی حل می شود، به بازار می گوید: بخشی از مشکل امروز ناشی از مصرف بالای بنزین است. در حال حاضر روزانه حدود ۱۰۴ میلیون لیتر بنزین مصرف می شود که عدد بالایی است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcj.xemfuqeitsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما