مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی گفت: اکنون تامین سوخت کشور با استانداردهای روز دنیا در حال انجام است و کیفیت بنزین بر اساس تایید سازمان محیط زیست و سازمان ملی استاندارد کیفیت روز را دارا است.
plusresetminus
تامین سوخت کشور با استانداردهای روز دنیا در حال انجام است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، جلیل سالاری امروز در مراسم عملیاتی شدن اولین تفاهم نامه سه جانبه در خصوص نوسازی و تقویت ناوگان حمل فراورده های نفتی کشور با بیان اینکه در چهار سال گذشته سوخت رسانی مایع به نیروگاه ها و صنایع کشور ۱۰۰ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: به دنبال توسعه خطوط لوله برای تامین پایدار سوخت در کشور هستیم و خطوط لوله از ۱۶ هزار کیلومتر به ۲۱ هزار کیلومتر افزایش پیدا خواهد کرد.
وی افزود: ظرفیت ذخیره سازی فرآورده های نفتی در کشور را تا  ۱۶ میلیارد لیترافزایش خواهیم داد و ذخایر استراتژیک را به ۴۵ تا ۶۰ روز می رسانیم. در کنار حمل و نقل زمینی و خطوط لوله، بخش ریلی را هم برای انتقال فرآورده های نفتی فعال کردیم تا در شرایط خاص  روزانه ۳۰ تا ۳۵ میلیون لیتر جا به جایی انجام شود.
به گفته مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی، در نیروگاه های کشور ظرفیت ۶ میلیارد لیتر ذخیره سازی ایجاد شده تا مشکلی در تامین سدخت جایگزین پیش نیاید.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcg.793rak9n3pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما