مدیرعامل شرکت روانکاران احیا سپاهان با اعلام این خبر که تمام رکوردهای گریس در شرکت روانکاران احیا سپاهان جا به جا شد،گفت: با تکیه بر توان مدیران و پرسنل شرکت، در پایان آذرماه تولید گریس این شرکت از مرز ۱،۵۸۰ تن عبور کرد که بالاترین میزان تولید در ادوار این شرکت می باشد.
plusresetminus
رکوردهای گریس در  روانکاران احیا سپاهان جا به جا شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مهدی حسنی در این رابطه گفت: باعث افتخار است که با صرف فعل خواستن و همت مضاعف همکاران تلاشگر و جهادی در شرکت؛ سه ماه پیش از پایان سال، میزان تولید گریس به 19 درصد بیشتر از حداکثر تولید سالیانه در تاریخ این شرکت که  1،156 تن بوده است، رسانده شد.
وی خاطر نشان کرد: تولید نه ماهه سال ۱۴۰۰ شرکت 700 تن بوده است که تولید فعلی نسبت به آن دارای 125 درصد رشد می باشد.
مدیرعامل رسکو در ادامه گفت: تولید 380 تنی در بسته‌بندی‌های مختلف در آذرماه نیز رکورد تازه ای در تولید ماهیانه این شرکت است که پیشتر در مردادماه ۱۴۰۱، ارتقا داده شده بود.
 حسنی افزود: از ابتدای سال جاری افزایش سهم بازار گریس به عنوان یکی از راهبردهای اصلی از سوی تاپیکو و شرکت نفت ایرانول به این مجموعه تکلیف شد که از همان زمان در دستور کار قرار گرفت و اکنون با برنامه ریزی دقیق و تلاش روز افزون همه همکاران شاهد تحقق آن هستیم.
مدیر عامل رسکو در پایان گفت: این مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و از طریق افزایش بهره‌وری و با همان امکانات و نیروی انسانی میسر شده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcd.z092yt05na26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما