استاندار گلستان از احیای پتروشیمی گلستان با ۴۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خبرداد.
plusresetminus
پتروشیمی گلستان با ۴۵هزار میلیاردتومان سرمایه گذاری احیا خواهد شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، علی‌محمد زنگانه ظهر جمعه در نشست با نخبگان و فعالان سیاسی و اقتصادی و اجتماعی آزادشهر اظهارکرد: بسیاری از مشکلات و عقب ماندگی‌های زیرساختی گلستان ناشی از کم توجهی در دو دهه قبل است اما با این وجود تلاش‌های خوبی در دولت سیزدهم رقم خورده است.
استاندار گلستان به سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: در این سفر ۶۸۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و ۶۲۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و اشتغال سهم آزادشهر بود.
وی با اشاره به مشکلات حوزه آب، بیان کرد: در تخصیص منابع اعتباری حوزه آب شهرستان آزادشهر دولت توجه ویژه داشته و میزان تخصیص از سه میلیارد تومان در سال قبل بیش از ۴۶ میلیارد تومان رسیده است.
زنگانه از تخریب آب بندان های غیرمجاز در مسیر گرگانرود خبرداد و گفت: با تخریب این سازه‌های آبی غیرمجاز، مشکلات کشاورزان و بهره برداران پایین دست سد وشمگیر کمتر خواهد شد.
استاندار گلستان با اشاره به تزریق اعتبارات برای تکمیل سد نرماب، ادامه داد: دولت توجه ویژه‌ای به تکمیل سد نرماب داشته و در صورت بهره‌برداری ۵۳۵ هزار نفر از آن منتفع خواهد شد و آب مورد نیاز ده‌ها هزار هکتار زمین زراعی هم تأمین می‌شود.
وی با اشاره به شروع عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان بعد از سال‌ها وقفه، عنوان کرد: ۴۵ هزار میلیارد تومان در این پروژه سرمایه گذاری خواهد شد.
زنگانه همچنین به مشکلات سایت پسماند زباله آزادشهر هم اشاره کرد و گفت: در حال جانمایی برای ایجاد سایت جدید هستیم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcf.tdviw6dctgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما