اولین فراخوان ایده‌های خلاق در حوزه راهبری شرکتی، مسئولیت اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی و زیست محیطی منتشر شد.
plusresetminus
فراخوان ایده‌های خلاق در حوزه پایداری و مسئولیت اجتماعی پارس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، نماینده تام الاختیار سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در مسئولیت اجتماعی ضمن اعلام این خبر گفت : این فراخوان با هدف جذب ایده های برتر در حوزه های مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت و پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منتشر میگردد و امید است با دریافت ایده های کاربردی و خلاقانه ،گامی اساسی در بهبود سیاست های اجتماعی وزارت نفت در مناطق پیرامونی پارس جنوبی برداشته شود.
​​​​عبدالمجید حیاتی اظهار داشت: پذیرش و درک درست از وضعیت اجتماعی و نیازهای موجود در مناطق صنعتی ، سیاست ها را برای تجمیع فعالیت شرکت های مختلف در سطح منطقه ویژه ،هدفمند و موثر تر خواهد ساخت.
وی با اشاره به موضوعات عنوان شده در فراخوان خاطر نشان کرد : یکپارچگی اقدامات ،مسئولیت های اجتماعی در ابعاد انسانی ،کاهش آلایندگی های صنعتی و محیط زیست پاک ، تهیه و تولید نرم افزار در عرصه فرایند و گزارش دهی همچنین آموزش و توانمندسازی پایداری کسب و کار و رضایتمندی ذینفعان از جمله محورهای این فراخوان می‌باشند .
حیاتی یادآور شد : صاحبان ایده فرصت دارند تا پایان دی ماه سال جاری طرح‌های خود را در قالب متن به صورت Pdf یا Word به نشانی csr@pseez.ir یا همچنین به نشانی www.pseez.ir ارسال نمایند.
آقای حیاتی همچنین در خصوص انتخاب ایده های برتر تاکید کرد: به طرح هایی که بتواند با هزینه کمتر مخاطبین بیشتری را در بر بگیرد جوایزی اختصاص خواهد یافت.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcg.u93rak97tpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما