مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: در شرایطی که بازار رقابتی قیر دستخوش تحولات مختلفی است محکوم به تولید باکیفیت هستیم و در این راستا ضمن حفظ جایگاه و برند نفت پاسارگاد، با برنامه ریزی تولید را منسنجم تر کرده ایم.
plusresetminus
مدیرعامل نفت پاسارگاد: در بازار رقابتی محکوم به تولید باکیفیت هستیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیر عامل این شرکت در حاشیه آیین امضای موافقت نامه مطالعه و پژوهش با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی که روز سه شنبه 27 دی ماه برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر وجود برخی معضلات موجب شده است که شرکت های بزرگی مثل نفت پاسارگاد قیمت های متفاوتی ارائه دهند گفت: نکته ای که باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد این است که میزان تولید وکیوم باتوم در کل کشور 12 میلیون تن است و حدود 6 میلیون تن به تولید قیر اختصاص می یابد و نفت پاسارگاد با وجود محدودیت تامین خوراک، هیچ گاه حاضر به تولید محصول کم کیفیت نخواهد شد.
دکتر اسفندیار همچنین به واردات VR بی کیفیت از کشور عراق و تحت تاثیر قرار گرفتن بازار داخلی با توجه به استفاده از این ماده اولیه اشاره کرد و گفت: وقتی تولیدکننده به جای وکیوم باتوم از وی آر استفاده می‌کند هزینه های تولید را کاهش می دهد و شرکت هایی نظیر نفت پاسارگاد به دلیل استانداردهای بالای تولید محصول، حاضر به استفاده از این ماده اولیه بی کیفیت نیستند.
وی همچنین استفاده از این نوع ماده اولیه نامرغوب را عاملی برای عمر کوتاه آسفالت های داخلی و آسیب به بافت آن پس از گذشت مدت زمانی کوتاه دانست.
مدیرعامل نفت پاسارگاد تولید قیر در پالایشگاه های کشور را چالش دیگری برای این شرکت بر سر راه تولید محصولاتش عنوان کرد.
دکتر اسفندیار همچنین ضمن اشاره به اینکه نفت پاسارگاد به دنبال ایجاد تنوع در سبد محصولات خود است از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی خواست به عنوان مرجع تحقیقاتی برای تولید محصولات جدید به همکار و کمک نفت پاسارگاد بیاید.
https://naftara.ir/vdca.en0k49nwo5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما