وزیر اقتصاد و دارایی گفت: بنده شخصا با رئیس سازمان بورس اوراق بهادار صحبت کردم و ایشان هم قول دادند در کوتاهترین زمان ممکن حتی روزهای آینده به سرعت مجوز ورود سهام پتروشیمی به بورس صادر شود.
plusresetminus
ورود وزیر اقتصاد برای صدور مجوز ورود سهام پتروشیمی در بورس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، احسان خاندوزی امشب ۵ بهمن در گفت‌وگوی ویژه خبری سیمای مرکز گلستان اظهار کرد: یکی از اقدامات ویژه برای نشان دادن تحول در حوزه اقتصادی استان پس از سفر رئیس جمهور به این استان تمرکز بر چند پروژه بزرگ این استان از جمله پروژه پتروشیمی گلستان بوده است.
وی ادامه داد: پروژه پتروشیمی سال‌های سال مثل یک زخم باقی مانده بود که با پیگیری‌های دولت و دستگاه قضایی موفق شدیم اصل تفاهمنامه این پروژه را با هلدینگ خلیج فارس به امضاء برسانیم.
وزیر اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: منتظریم پس از شکل‌گیری مجمع عمومی پتروشیمی و فراخوان برای فاز اجرایی پروژه شاهد گام‌های تحولی در پروژه‌های بزرگ استان گلستان باشیم.
خاندوزی در پاسخ به این سوال که مجوز بورس برای افزایش سرمایه کی صادر خواهد شد گفت: من شخصا با رئیس سازمان بورس اوراق بهادار صحبت کردم و ایشان هم قول دادند در کوتاهترین زمان ممکن حتی روزهای آینده به سرعت این مجوز صادر شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcd.k052yt0fna26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما