معاون امور اقتصادی استاندار همدان گفت: خوراک پتروشیمی هگمتانه تامین شده است.
plusresetminus
خوراک پتروشیمی هگمتانه تامین شده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سیدمجتبی حسینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در خصوص منطقه ویژه جهان‌آباد زیرساخت‌ها آماده شده است اظهار کرد: خوراک پتروشیمی هگمتانه نیز تامین شده است.
وی با بیان اینکه اگر زمین پتروشیمی ابن‌سینا با میراث فرهنگی معارض داشته باشد بررسی خواهیم کرد در ادامه نسبت به اینکه چرا تنظیم بازار کمرنگ شده است گفت: این موضوع کمرنگ نشده و مکرر اقدام مشترکی در این زمینه داریم.
معاون امور اقتصادی استاندار همدان خاطرنشان کرد: با تماس‌های صورت گرفته و پیگیری خبرنگاران نظارت لازم نسبت به مسئله گوشت و نان داریم.
وی در خصوص علت تودیع و معارفه جدید در شرکت نمایشگاه‌های همدان گفت: مدیر قبلی نمایشگاه‌ها به دلایلی تمایل به همکاری نداشت و استعفا داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان نیز در خصوص اینکه چرا اموال دولتی به فروش می‌رسد اظهار کرد: یکی از منابع تامین اعتبار کشور فروش اموال مازاد است.
محمدرضا میرصفدری با تاکید بر اینکه یکی از منابع اعتباری اموال مازاد بوده و در قانون پیش‌بینی شده است یادآور شد: در لایحه ۱۴۰۱ آمده که سهم استان از فروش اموال مازاد ۳۸۰ میلیارد تومان بوده که تاکنون پنج درصد آن محقق شده اما اینکه گفته شود اموال دولت را می‌فروشند اینطور نیست، بلکه اموال مازاد طبق مصوبه به فروش می‌رسد.
وی با بیان اینکه متولی استخدام سازمان امور استخدامی است گفت: بکارگیری افراد قراردادی نیز از طریق شرکت‌ها اتفاق می‌افتد اما تصور می‌شود این افراد استخدام می‌شوند، در حالی که در قالب شرکت‌ها نیروهایی به کار گرفته می‌شوند و آن به معنای استخدام نیست.
معاون عمرانی استاندار همدان نیز با بیان اینکه برای گسترش شهر باید شهر را به سمت اراضی غیرقابل کشاورزی انتقال داد و این یک الزام است اظهار کرد: پروژه‌ای که به عنوان نهضت ملی مسکن آغاز شده، بزرگترین پروژه بعد از انقلاب در کشور است.
فرزاد تیموری افزود: هدفگذاری صورت گرفته در این خصوص ساخت ۴ میلیون مسکن در چهار سال است که سهم استان ۱۰۰ هزار واحد می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه‌های استانی در این زمینه تدوین شده و در حال پیگیری هستیم خاطرنشان کرد: پروژه مسکن ملی با بکارگیری مصالحی با کیفیت پیش می‌رود به طوری که که پروژه‌هایی شهرک بهشتی بالاترین کیفیت در حال انجام است.
معاون عمرانی استاندار همدان با تأکید اینکه بخشی از پروژه مسکن در اراضی پادگان قهرمان خواهد بود که برای نیروهای انتظامی در نظر گرفته می‌شود گفت: بخشی از سیاستگذاری دولت این است که از انبوه‌سازی و بلندمرتبه‌سازی جلوگیری شود، در این راستا در شهر نهاوند و ملایر اقداماتی انجام می‌شود و در شهر همدان هم نیز این سیاست وجود دارد.
وی در پاسخ به اینکه استاندار قبلی پروژه شهر حورا را به خاطر مشکلاتی کنار گذاشت چرا این پروژه بار دیگر مطرح شده است افزود: شهر حورا مصوبه شورای عالی  شهرسازی و معماری را دارد و طرح جامع شهر حورا تهیه و مصوب شده است.
تیموری در پایان سخنانش نسبت به ورود انبوه‌سازان در پروژه مسکن و عدم حمایت از آنها گفت: انبوه‌سازان اصرار دارند کار را در بالای شهر پیش ببرند و مواردی که ما معرفی کردیم را قبول نداشتند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdce.p8fbjh8wv9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما