وزیر نفت با بیان اینکه صادرات نفت به بالاترین میزان رسیده است از افزایش ۴۲ درصدی صادرات پتروشیمی خبر داد.
plusresetminus
صادرات نفت به بالاترین میزان رسیده است/افزایش ۴۲ درصدی صادرات پتروشیمی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، جواد اوجی در نشست مسئولان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر اظهار داشت: افتتاح فاز ۱۴ نشان داد که جوانان متعهد و متخصص ایران اسلامی قادر به انجام هر کاری هستند.
وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام اسلامی یادآور شد: تحریم‌هایی که هم اکنون علیه ایران اسلامی اجرایی شده است به گفته خود آنها در تاریخ بی سابقه است اما با همت و تلاش‌های جهادگونه کارکنان صنعت نفت، صادرات نفت به بالاترین میزان رسیده و درآمدهای ارزی نیز از نیازهای ارزی پیشی گرفته است.
اوجی تصریح کرد: با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی، تولید پایدار و مستمر گاز مورد نیاز کشور در سرمای بی سابقه امسال با موفقیت انجام شد.
وی اضافه کرد: امسال در بسیاری از شهرها دمای منفی ۲۰ درجه نیز به ثبت رسید اما با تلاش سربازان خط‌مقدم‌جبهه اقتصادی و برنامه‌ریزی دقیق گازرسانی به شهرها بدون وقفه و اختلال ادامه یافت و از زمستان با سربلندی عبور کردیم.
وزیر نفت با اشاره به پیشرفت طرح‌های بالادستی و پایین دستی وزارت نفت گفت: کل تعهدات و تکالیف بودجه ای ۱۴۰۱ محقق شده، بطوریکه درآمد حاصل از صادرات‌ گاز ۲ میلیارد دلار بیشتر از مقدار پیش بینی شده محقق شده است.
اوجی تصریح کرد: بر اساس گزارش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، صادرات‌ محصولات پتروشیمی در سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcf.xdeiw6dexgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما