شرکت پتروشیمی خوزستان که در سال‌های اخیر بر ارتباط و تعامل دو جانبه با مشتریان تمرکز با هدف رفع نیازهای مشتریان و بهبود محصولات خود‌ تمرکز ویژه‌ای کرده است، موفق به دریافت تندیس طلایی سه ستاره یکصد واحد مشتری مدار شد.
plusresetminus
تندیس طلایی سه ستاره حاصل مشتری‌مداری پتروشیمی خوزستان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سومین جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار عصر روز شنبه ۲۲اسفند ماه با حضور برترین شرکت‌های مشتری مدار، در راستای ارزیابی و معرفی سازمان‌های مشتری مداردر سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
در این جشنواره شرکت پتروشیمی خوزستان در حالی در این جشنواره به پاس مشتری‌مداری اش موفق به اخذ تندیس طلایی سه ستاره شد که به عنوان تنها تولید کننده پلیمرهای مهندسی (پلی کربنات و اپوکسی رزین)، مشتری را سرمایه خود می‌داند و باور دارد که تغییر و پیشرفت و نوآوری، در نهایت باید برای مشتری نتیجه داشته باشد.
در این مراسم مدیران برخی دستگاه‌های دولتی و همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتری مداری جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینه نمودن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.
در این گردهمایی انتقال دانش و تجارب مسئولان و متخصصین مدیریت ایران در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری مورد توجه و بحث و بررسی قرار گرفت.
از محورهای مراسم می‌توان به مواردی از قبیل: مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری، آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتری، بررسی انعکاس صدای مشتری، راهکارهای افزایش سهم بازار با تاکید بر کرامت مشتری، بررسی چالش‌های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان سازمان دهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا بر اساس رقابت بنگاه‌های تجاری اشاره کرد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcj.yeafuqeh8sfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما