معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به پاس مشارکت فعالانه پتروشیمی بندرامام در برگزاری دوره های آموزش اطفاء حریق ، از دکتر انصاری نیک تقدیر بعمل آورد.
plusresetminus
تقدیر معاون وزیر نفت از مدیرعامل پتروشیمی بندرامام
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه سال جاری ، مظاهر انصاری مدیر کل HSE و پدافند غیرعامل وزارت نفت و نریمان نژاد مدیر HSE شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در پتروشیمی بندرامام حضور یافتند و دیداری صمیمانه با ملک عباس غلامزاده مدیرفنی و تولید پتروشیمی بندرامام و نیز تعدادی دیگر از مدیران و رؤسای شرکت برگزار کردند.
در این دیدار مدیرکل HSE وزارت نفت با اهداء لوح تقدیر به نمایندگی از معاون محترم وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری دوره های آموزش اطفاء حریق برای افسران و سرپرستان آتش نشانی شرکت های تابعه شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی، از مدیر عامل و مدیریت های ذیربط پتروشیمی بندراملم قدردانی نمود.
گفتنی است در راستای همکاری های فی مابین و توافقات صورت گرفته دوره های تئوری و عملی افسران و سرپرستان آتش نشانی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی از مهر ماه سال جاری در زمین آموزش آتش نشانی پتروشیمی بندرامام براساس برنامه زمانبندی شش ماهه آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdca.yn0k49noo5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما