مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از ذخیره سازی بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ برای نوروز خبر داد.
plusresetminus
ذخیره سازی بیش از ۱.۶ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ برای نوروز در اهواز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، عبدالکریم محمدی اظهار کرد: بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ به منظور پاسخگویی به نیاز شهروندان و گردشگران نوروزی در انبار نفتی نظامیه اهواز ذخیره سازی شده است.
وی افزود: با توجه به ذخیره سازی انجام شده به مدیران جایگاه ‌های سوخت تاکید شد که ذخایر بنزین و گازوییل خود را تکمیل کنند تا مشکلی در ارائه خدمات به مردم در این ایام به وجود نیاید.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح ویژه نوروزی نظارت بر جایگاه ‌های سوخت گفت: این طرح با هدف رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی در استان در ۱۰ ناحیه و ۲۲ شهرستان با مشارکت واحدهای ایمنی، نظارتی و روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اهواز تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
محمدی عنوان کرد: در این طرح نظارت بر کمیت و کیفیت سوخت از مبدا تا مصرف نهایی در جایگاه‌های سوخت مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین بر تنظیف نمازخانه‌ ها و سرویس ‌های بهداشتی جایگاه‌ها نیز نظارت می‌ شود.
وی در خصوص فعالیت جایگاه های گاز افزود: جایگاه ‌های گاز سی ان جی در خوزستان در ایام نوروزی به صورت تمام وقت آماده خدمت رسانی هستند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در پایان گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده تخلفات احتمالی مراتب را به سامانه ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcd.j0j2yt0z9a26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما