نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: شرکت ملی حفاری ایران باید در سال جدید در راستای تحقق شعار سال، تلاش بیشتری در جهت رشد تولید کند
plusresetminus
شركت ملی حفاری ایران باید تلاش بیشتری در راستای رشد تولید کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: شرکت ملی حفاری ایران باید در سال جدید در راستای تحقق شعار سال، تلاش بیشتری در جهت رشد تولید نماید‌.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، حجت‌ الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در دیدار نوروزی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران این شرکت با ایشان، ضمن تبریک سال نو، از تلاش های کارکنان این مجموعه بزرگ صنعتی در سال گذشته تقدیر کرد. 
وی نقش سازمان ها و شرکت ها را در انجام مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات به محیط پیرامونی به ویژه مناطق کم برخوردار یادآور و تاکید کرد: اولویت کار رضایت مردم و پاسخگویی به نیازهای کشور است. 
در این دیدار دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل، گزارشی از عملکرد و موفقیت های شرکت در دولت سیزدهم از جمله به کارگیری ناوگان، رشد بهره وری و افزایش شمار چاه های تکمیل شده در سال ۱۴۰۱ ارائه داد.
وی همچنین با بیان اینکه کارکنان این شرکت با تعهد و تخصص ارزشمند خود، نقش مهمی در زمینه حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز در کشور ایفا می کنند، گفت: در سال گذشته عدالت محوری، فساد ستیزی، تغییرات ساختاری، توجه به رضایتمندی نیروی انسانی و مسائل فرهنگی در این شرکت مورد اهتمام ویژه قرار داشت.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdca.enak49n605k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما