همزمان‌ با نخستین روز سال نو ، با تلاش کارکنان سختکوش دستگاه حفاری ۴۱ فتح شرکت ملی حفاری ایران ، عملیات حفر و تکمیل یک حلقه چاه نفت در مناطق نفتخیز جنوب به اتمام رسید.
plusresetminus
تكمیل عملیات حفاری یك حلقه چاه نفت در گستره مناطق نفتخیز جنوب
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، همزمان‌ با نخستین روز سال نو ، با تلاش کارکنان سختکوش دستگاه حفاری ۴۱ فتح شرکت ملی حفاری ایران ، عملیات حفر و تکمیل یک حلقه چاه نفت در مناطق نفتخیز جنوب به اتمام رسید. 
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، بابک زنگنه مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان به تلاشگران صنعت حفاری، گفت: چاه شماره ۱۸ گچساران در حوزه فعالیت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است‌. 
وی با اشاره به اینکه کار حفاری با توجه به اهمیت آن تعطیل بردار نیست و به صورت شبانه روزی استمرار دارد افزود: هم اکنون ۴۵ دکل ناوگان حفاری شرکت در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور در حال حفر چاه های توسعه ای، تعمیری و اکتشافی هستند و ۱۸ دستگاه در حال جابجایی و استقرار در موقعیت های جدید می باشند. 
 زنگنه با این توضیح که در سال ۱۴۰۱ در مجموع از سوی این شرکت ۹۹ حلقه چاه حفر و تکمیل شد؛ اظهار کرد: متراژ حفاری در ۴ روز نخست سال ۱۴۰۲ ، یک هزار و ۶۸ متر به ثبت رسید.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcb.fbwurhb8wiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما