همزمان با اولین روز بهار ۱۴۰۲ مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت آغاجاری با حضور در تاسیسات عملیاتی کرنج با کارکنان دیدار و گفتگو کرد، طی روزهای ۶ و ۷ فروردین ما نیز مهندس تقی زاده و مدیران شرکت آغاجاری از ادارات ستادی بازدید کردند
plusresetminus
بازدید نوروزی مدیر عامل شركت آغاجاری از تاسیسات عملیاتی كرنج و ادارات ستادی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مهندس جواد تقی زاده با حضور در تاسیسات کرنج با کارکنان عملیاتی دیدار کرد.
مهندس جواد تقی زاده در این دیدار ضمن تبریک سال نو بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری به سال مهار تورم و رشد اقتصادی مجموعه کارکنان شرکت آغاجاری باید در تحقق این برنامه راهبردی تلاش کنند.
مدیر عامل شرکت آغاجاری افزود : انتظار است همکاران شرکت خصوصا کارکنان عملیاتی و فنی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب نسبت به افزایش تولید تلاش کنیم و مجموعه ای باشیم که در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنیم.
مهندس تقی زاده در بازدید از تاسیسات کرنج در واحد های نمک زدائی کرنج، تقویت فشار ۲۰۰ کرنج، بهره برداری کرنج، تزریق گاز و گاز مایع ۶۰۰ کرنج ، ایستگاه برق فشار قوی کرنج، گاز مایع ۱۵۰۰ کرنج ، تقویت فشار و تزریق گاز ۳۰۰ و ۵۰۰  کرنج ،ایستگاه ایمنی آتشنشانی کرنج وسفره خانه کرنج و تاسیسات آبرسانی جایزان حضور یافت.
دراین بازدید مدیر عملیات،مدیر خدمات،فرمانده حوزه بسیج شهید آذری ، معاون روابط عمومی و حراست نیز حضور داشتند.
طی  روزهای  6 و 7 فروردین ماه نیز مهندس جواد تقی زاده مدیرعامل به همراه مدیران و تعدادی از رؤسای ادارات به منظور تبریک سال نو و قدردانی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده کارکنان  در طی یکسال گذشته، با حضور سرزده از ادارات ستادی شرکت بهره برداری نفت وگاز  آغاجاری بازدید کردند.
مهندس تقی زاده در این بازدیدها  ضمن گفتگو با کارکنان اظهار داشت : بی گمان اهتمام مجموعه شرکت آغاجاری از طریق اقدامات شاخص  جهت رسیدن به رسالت اصلی که تولید ایمن و پایدار، با همت و توانمندی همکاران ارجمند محقق شد و از این بابت خداوند منان را شاکریم و امیدواریم در سال جدید با انگیزه و همتی مضاعف و روحیه ای پر انرژی و سرشار از امید به اهداف سازمانی تعیین شده در برنامه ریزی های شرکت جامعه عمل بپوشانیم.
در پایان مدیرعامل شرکت آغاجاری خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال1402 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال « مهار تورم ، رشد تولید» ، باید برای تحقق این شعار تمامی توانمان را بکار گیریم و ضمن استفاده از این شعار با برنامه ریزی های دقیق و منظم، پیگیری های مستمرو مؤثر و پشتکار، در اجرای تمامی امور محوله بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcj.xeofuqevisfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما