حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران در ۱۳ رور نخست سال نو، موفق به تکمیل نهایی ۴ حلقه چاه نفتی در گستره فعالیت شرکت‌های بهره بردار در مناطق نفتخیز جنوب شدند.
plusresetminus
تکمیل عملیات حفاری ۴ حلقه چاه نفت در ۱۳ روز نخست سال نو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، پیمان صفاپور رئیس آمار، اطلاعات و خدمات مکانیزه مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری گفت: برغم تعطیلات سال نو و عید نوروز، کار حفاری چاه‌های نفت و گاز به طور مستمر و شبانه روزی از سوی کارکنان اقماری در موقعیت‌های عملیاتی تداوم دارد.
او می گوید: نخستین حلقه چاه همزمان با اولین روز سال ۱۴۰۲ تکمیل و در اختیار شرکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قرار گرفت، متراژ حفاری در ۱۳ روز گذشته ۳ هزار و ۱۱۹ متر به ثبت رسید.
به گفته او سال قبل ۹۹ حلقه چاه نفت، گاز و آب‌های ژرف با متراژ ۶۷ هزار و ۵ متر حفاری و تکمیل شد، نقش شتاب بخشی در جابجایی دکل‌های حفاری و پیاده سازی یک دستگاه از یک موقعیت و برپایی در موقعیت دیگر را که توسط تیم‌های تخصصی مجرب صورت می‌پذیرد را براساس مستندات و آمار‌های اعلام شده به مدیریت برنامه ریزی تلفیقی در انجام به موقع تکمیل چاه‌ها حائز اهمیت است.
رئیس آمار، اطلاعات و خدمات مکانیزه مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری گفت: بررسی آمار و ارقام مربوط به حفاری چاه‌ها نشان می‌دهد که از کل متراژ حفاری در سال قبل ۴۴ هزار و ۵۶۲ متر مربوط به حفاری چاه‌های توسعه ای، ۵ هزار و ۱۴۸ متر چاه‌های اکتشافی، ۳۹۳ متر چاه توصیفی و ۱۶ هزار و ۹۰۲ متر چاه‌های تعمیری و تکمیلی بوده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdci.wavct1arrbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما