وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر همه کارگران، کارفرمایان و مدیران احساس کنند در یک جهاد مقدس قرار دارند، تولید بی شک افزایش پیدا خواهد کرد.
plusresetminus
تقدیروزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجموعه نفت پاسارگاد/تلاش در سنگر تولید جهاد مقدس است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، دکتر سید صولت مرتضوی شامگاه پنجشنبه در جمع کارکنان، کارگران و مدیران نفت پاسارگاد افزود: باید با فروش محصولات به صورت ارزی حاشیه سود را بالا ببریم و فرآورده‌های نفتی را در بازار بین المللی عرضه کنیم.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی کشورهای دارای ذخایر غنی از جمله نفت بوده که باید بتوانیم محصولات خام را به محصولات با ارزش افزوده تبدیل کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
با قدردانی از خدمات و عملکرد نفت پاسارگاد در سال گذشته گفت: از مدیر عامل و همه همکارانشان در مجموعه نفت پاسارگاد قدردانی می کنم و امیدواریم جهش تولید با قوت و قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با توجه ظرفیت‌های موجود و با تلاش و مجاهدت همه کارکنان و مدیران تحقق رونق تولید در سال جدید نیز باید با قدرت پیگیری شود.
قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجموعه نفت پاسارگاد/ تلاش در سنگر تولید جهاد مقدس استقدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجموعه نفت پاسارگاد/ تلاش در سنگر تولید جهاد مقدس است
https://naftara.ir/vdcd.n0j2yt0xsa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما