مدیر نظارت بر هلدینگ تاپیکو در شستا گفت: جزو اولویتهای ماست که این شرکت را به عنوان یک شرکت مستقل وارد بورس کنیم و جزو زیر مجموعه های ایرانول بشود و اگر بتوانند مراحل عرضه اولیه را از طریق فرابورس پیاده سازی کنند حتی تا پایان سال ۱۴۰۲ به شرط گذشتن از چک لیست های فرابورس، این شرکت می تواند در بازار سرمایه درج اولیه بشود.
plusresetminus
حسینی: رسکو امسال وارد بازار سرمایه می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، دکتر «علی حسینی» مدیر نظارت بر هلدینگ تاپیکو در شستا و عضو هیات مدیره هلدینگ تاپیکو در حاشیه بازدید از شرکت روانکاران احیا سپاهان (رسکو)، در خصوص ارزیابی خود از این بازدید اظهار داشت: در این بازدید روی دو موضوع تولید و جهش تولید که مد نظر بوده و جزو سیاستهای ابلاغی شستا است و در بودجه های تحولی به شرکتهای زیرمجموعه ابلاغ شده بود، شرکت روانکاران احیا سپاهان در سال 1401 توانست با یک جهش سه برابری سودش را به حدود 103 میلیارد تومان برساند و در فروش هم با جهش دو برابری درآمدهای عملیاتی اش را رشد داده است.
مدیر نظارت بر هلدینگ تاپیکو در شستا افزود: ارزیابی شاخصهای مهم اقتصادی شرکت نشان می دهد که شرکت توانسته با نیروی جوان و با همدلی ایجاد شده، افزایش تولید داشته باشد و مهمتر  اینکه در افزایش سودآوری اش بخش عمده آن مربوط به مقدار تولید بوده نه افزایش قیمت و افزایش نرخ ارز. لذا این آمار و ارقام نشان می دهد که شرکت توانسته است مسیر توسعه کسب و کارش را به خوبی برنامه ریزی کند.
حسینی با اشاره به اینکه بر اساس دستور و ابلاغیه های شستا و مدیر عاملش، ما در برنامه های یک، دو و پنج ساله، برنامه تحولی را به هر شرکت ابلاغ کرده ایم و هیات مدیره اش مصوب می کند. ارزیابی امروز ما از عملکرد شرکت روانکاران احیا سپاهان در پایان سال 1401 نشان می دهد که توانسته است در این مسیر تحولی حرکت بکند و امیدواریم در سال 1402 با این پیش بینی ها و اقداماتی که در بازدید و جلسه امروز بررسی کردیم و گزارشش را ارئه خواهیم داد، در همین مسیر پیش بینی و تحولی ادامه کار بدهد.
عضو هیات مدیره هلدینگ تاپیکو در مورد حمایت از افزایش سرمایه رسکو در گفتگو با نفت ما افزود: بهترین افزایش سرمایه برای شرکتهای تولیدی، افزایش سرمایه ای است که بر مبنای تولید و در جهت افزایش تولید، افزایش تکنولوژی، افزایش و توسعه خطوط تولیدی شان باشد. شرکت رسکو مخصوصا در حوزه گریس پتانسل دارد و مدیرعامل رسکو و همکاران شان و پیشنهادها و توضیحات مفصلی ارائه کردند و چند پیشنهاد را هم بنده عرض کردم. قرار بر این شد که در حوزه گریس بر اساس افزایش خط تولید، تکمیل انبارها و خطوط پرکنی رسکو، این شرکت یک طرح توجیهی افزایش سرمایه بیاورد و ما هم در تاپیکو نظر کارشناسی مثبتی روی آن خواهیم گذاشت و کمک می کنیم که همین امسال بتوانند افزایش سرمایه را محقق کنند.
مدیر نظارت بر هلدینگ تاپیکو در پاسخ به این پرسش که در راستای توسعه فضای کسب و کار رسکو، پیشنهاد  حضور این شرکت در بورس چه زمانی عملیاتی خواهد شد، اظهار داشت: یکی از سیاستهای اصلی شستا در حوزه شفافیت و توسعه کسب و کار شرکتها، ورود به بازار سرمایه است. رسکو هم یکی از شرکتهایی است که با افزایش و پایداری سود و افزایش تولید و رسیدن به آن نقطه ای که در پذیرش بازار سرمایه بتواند قرار بگیرد حتما می تواند و جزو اولویتهای ماست که این شرکت را به عنوان یک شرکت مستقل وارد بورس کنیم و جزو زیر مجموعه های ایرانول بشود و اگر بتوانند مراحل عرضه اولیه را از طریق فرابورس پیاده سازی کنند حتی تا پایان سال 1402 به شرط گذشتن از چک لیست های فرابورس، این شرکت می تواند در بازار سرمایه درج اولیه بشود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdci.uavct1apqbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما