شرکت فجر انرژی خلیج فارس در سال ۱۴۰۱ بیش از ۶.۳ میلیون مگاوات ساعت برق، ۵.۸ میلیون تن بخار، ۴۰۶ میلیون نرمال متر مکعب گاز ازت، ۲۷۳ میلیون نرمال متر مکعب گاز اکسیژن، ۸.۷ هزار تن اکسیژن مایع، ۴۵.۹ میلیون متر مکعب آب اسمز معکوس (RO) و ۱۵.۲ میلیون متر مکعب آب بدون املاح (DM) تولید و به مشتریان خود تحویل داده است.
plusresetminus
تحقق ۹۹.۵ درصدی برنامه‌های تولید فجر انرژی تا تندیس زرین جایزه مدیریت مالی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، این شرکت در راستای حفاظت از محیط زیست بیش از ۵.۱ میلیون مترمکعب پساب صنعتی را تصفیه کرده که بخش مهمی از آن نیز مورد استفاده در آبیاری فضای سبز قرار می‌گیرد.
همچنین بیش از ۹۹.۵ درصد از برنامه تولید فجر انرژی (نسبت برنامه عملیاتی به برنامه مصوب) در سال ۱۴۰۱ محقق شده که این امر نشانگر کوشش پیوسته مدیران و کارکنان شرکت بوده است.
شرکت فجر انرژی خلیج فارس در سال ۱۴۰۱ طرح توسعه پست ۴۰۰ کیلوولت را آغاز کرد.
این طرح به منظور افزایش ظرفیت تبادل برق این شرکت با شبکه سراسری آغاز شده که تا پایان سال جاری بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.
 فجر انرژی با بهره گیری از پروژه RO. Reject توانست در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰ میلیون متر مکعب در مصرف آب خام صرفه جویی کند؛  از ابتدای راه اندازی این پروژه (سال ۱۳۹۵) مجموعا” شرکت فجر بیش از ۶۰ میلیون متر مکعب در مصرف آب صرفه جویی کرده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdca.6nak49ne05k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما