اداره‌ کل توسعه سیستم های حفاظت الکترونیک سازمان حراست وزارت نفت، فراخوان شناسایی و ارزیابی شرکت های فعال در حوزه حفاظت الکترونیک را منتشر کرد.
plusresetminus
فراخوان شناسایی و ارزیابی شرکت های فعال در حوزه حفاظت الکترونیک
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در راستای به روز رسانی و تکمیل فهرست منابع شرکت های فعال در حوزه‌ حفاظت الکترونیک، اداره‌ کل توسعه سیستم های حفاظت الکترونیک سازمان حراست وزارت نفت از تمامی شرکت های فعال تولید داخل کشور در حوزه سیستم های کنترل تردد و کمک بازرسی (اعم از ایکس ری، راهبند ضد انتحاری، گیت نفررو، سیستم های کنترل دسترسی (Access Control) و ...) به منظور فعالیت در پروژه های حفاظت الکترونیک صنعت نفت، پس از طی روال بررسی دعوت به عمل می آورد.
در این خصوص لازم است شرکت های فعال در این حوزه حداکثر تا 20 روز پس از انتشار آخرین آگهی فراخوان با ارسال نمابر به شماره 88925544-021 ضمن ارائه توضیحات لازم از جمله مشخصات کامل شرکت، نام مدیرعامل، زمینه فعالیت، شماره تلفن، نمابر و آدرس، درخواست خود را مبنی بر ورود به فهرست منابع شرکت های فعال در حوزه‌ حفاظت الکترونیک وزارت نفت اعلام نمایند تا متعاقب آن از طریق مکاتبات رسمی سایر مراحل قانونی طی گردد.
ضمناً شماره تماس 88807628-021 جهت پاسخگویی تعیین می‌گردد.
همچنین کلیه مدارک و مستندات مورد نیاز و نیز آیین نامه ارزیابی شرکت ها در آدرس الکترونیکی esecurity.mop.ir قابل مشاهده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdce.p8vbjh8xp9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما