مدیر پالایشگاه دوم پارس جنوبی از ثبت دستاوردهای نوآورانه با تلاش جوانان ایرانی در این مجموعه خبر داد و گفت: در سال گذشته (1401 ) بیش از 21 میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه دوم پارس جنوبی تولید شده است.
plusresetminus
تولید 21 میلیارد متر مکعب گاز شیرین در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، حسین باغبان گفت: پالایشگاه دوم با وجود عمر بالای تأسیسات آن نسبت به دیگر پالایشگاه‌ها، بالاترین مقدار تولید پایدار بین پالایشگاه‌های دو فازی مجتمع را دارد و توانسته است با بهره‌مندی از جوانان کارآمد و خلاق دستاوردهای بسیار شاخص و مهمی در جهت تولید گاز و محصولات جانبی در سال گذشته را ثبت نماید.
وی افزود: مفتخریم که بالاترین مقدار تولید پایدار و مطمئن گاز شیرین در میان پالایشگاه‌های دو فازی مجتمع را داریم و توانسته ایم در سایه همدلی و کار تیمی در سال 1401 بیش از 21 هزار میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه دوم پارس جنوبی تولید نماییم.
مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی به تولید گوگرد دانه بندی شده و مرغوب در این پالایشگاه اشاره نمود و تصریح کرد: مقدار تولید گوگرد در سال گذشته هم فراتر از 122 هزار تن بوده و توانستیم با انجام به‌موقع و منظم تعمیرات دوره‌ای و اقدام‌های مقتضی حدود ۴ درصد بیشتر نسبت به تولید تعهدی این محصول داشته باشیم.
مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: در سالی که گذشت، حدود 21 میلیون بشکه میعانات گازی در این مجموعه تولید شده است که این مقدار تولید و تزریق گاز شیرین به خط سراسری بر اهمیت و نقش بی‌بدیل این پالایشگاه در تأمین نیاز گازی کشور صحه می‌گذارد.
باغبان با اشاره به اینکه سخنان مقام معظم رهبری نقشه راه و مسیر حرکت ما در بخش‌های مختلف است و ما مدیران و کارکنان شرکت فاخر مجتمع گاز پارس جنوبی برای تحقق اهداف مشخص شده و برای اعتلای ایران عزیز به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب لبیک می‌گوییم، افزود: در مسیر تحقق شعار سال با تمام توان و قوا حرکت رو به جلو را آغاز کرده‌ایم و امید داریم در سال جاری دستاوردهای مهمی را ثبت نماییم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdch.kn6t23nkvftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما