در سه پروژه توسعه ای در دست ساخت، تاکنون یک میلیون و ۷۳۲ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه را ثبت کردیم و از ابتدای ساخت این پروژه ها، خوشبختانه حادثه منجر به از دست رفتن روز کاری نداشتیم
plusresetminus
ثبت ۱/۷ میلیون نفرساعت کار بدون حادثه در پروژه های توسعه ای نفت سپاهان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، «سیدجواد حسینی» رییس واحد آتش نشانی شرکت نفت سپاهان در خصوص فعالیت این واحد اظهار داشت: تعداد 20 نفر به صورت چهار شیفت در هر شیفت 5 نفره در واحد آتش نشانی نفت سپاهان مشغول خدمت هستند. همچنین این واحد دارای دو ماشین سنگین اطفائیه شامل ماشینهای آب و کف است که هم امکان استفاده از آب و هم فوم را دارد. واحد آتش نشانی نفت سپاهان مجهز به یک دستگاه آمبولانس و یک ماشین پیشرو است.
رییس واحد آتش نشانی نفت سپاهان در گفتگو با نفت ما در مورد برنامه های این واحد برای حفظ آمادگی در شرایط بحرانی گفت: برنامه های واحد آتش نشانی، برنامه ریزی بر روی سه اصل آمادگی جسمانی، آمادگی عملیاتی و آمادگی فنی می باشد. در مورد آمادگی جسمانی، باشگاه ورزشی را تجهیز کردیم که پرسنل واحدمان، برنامه ورزشی مدونی دارند. همچنین جهت آمادگی عملیاتی، انجام مانورها و تمرینات برنامه ریزی شده را داریم. در خصوص ارتقای دانش فنی برنامه مدون و کامل آموزش و استانداردهای مربوطه را اجرا می کنیم و بعضاَ از آموزشهای برون سازمانی هم استفاده می کنیم.
رییس واحد آتش نشانی نفت سپاهان در مورد ملاحظات ایمنی و تعداد نفرساعت کار بدون حادثه در پروژه های توسعه ای شرکت گفت: در سه پروژه توسعه ای در دست ساخت، تاکنون یک میلیون و 732 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه را ثبت کردیم و از ابتدای ساخت این پروژه ها، خوشبختانه حادثه منجر به از دست رفتن روز کاری نداشتیم و امیدواریم در ادامه پروژه ها با همین روند پیش برویم و کار را بدون حادثه به اتمام برسانیم.
حسینی در مورد انجام معاینات طب کار پرسنل شرکت نفت سپاهان با اشاره به اینکه واحد بهداشت در کنار واحدهای ایمنی و محیط زیست، از واحدهای زیرمجموعه مدیریت HSE است، افزود: در واحد بهداشت، بهداری مجهزی در پالایشگاه داریم که پزشک همیشه به همراه 4 نفر پزشکیار (یک نفر در هر شیفت کاری) که تکنسین فوریتهای پزشکی است، حضور دارد. در بخش بهداشت برنامه ریزی برای معاینات طب کار و دوره ای را به صورت سالانه و بر اساس نتایج این معاینات در دوره های زمانی کوتاه مدت سه ماهه و شش ماهه برای پرسنل در دستور کار داریم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdci.wavct1a5ubc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما