جلسه مجمع عادی سالانه " پلیمر آریا ساسول" با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.
plusresetminus
در مجمع آریا ۷۵۶ تومان سود نقدی تقسیم شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در ابتدا محمدرضا حیدرزاده ، مدیرعامل شرکت پلیمر آریا ساسول گزارشی از وضعیت شرکت ارائه داد و افزود: به لحاظ شاخص سرمایه‌گذاری اریا ساسول رشد ۶۵ درصدی داشته که ۲درصد بیشتر از شاخص کل بورس است. همچنین از اهم دستاوردهای شرکت در سال مالی مورد گزارش می توان به کسب ۲۷۴,۴۵۵,۴۸۶ میلیون ریال از در آمدهای عملیاتی، ۲۱۰۶,۵۰۸,۹۴ میلیون ریال سودعملیاتی و تولید ۱.۷۸۴.۰۰۰تن محصولات پلیمری اشاره کرد. این در حالی است که تلاش می شود برای امسال تولید مجموعه به ۱.۹۵۹.۰۰۰تن که برابر با رشد ۱۰ درصدی است برسد.
حیدرزاده در ارائه خلاصه ای از برنامه‌های آتی شرکت بیان کرد: عملیات اجرایی طرح‌های توسعه‌ای، استمرار تولید و فروش حداکثری و پایدار و ثبت بالاترین رکورد تولید و فروش در تاریخ شرکت، تولید گریدهای جدید محصولات پلیمری، استمرار صادرات فروش مستقیم توسط شرکت جهت حداکثرسازی سود، پیگیری جهت اخذ معافیت‌های مالیاتی شامل مالیات عملکرد، مالیات بر ارزش افزوده و عوارض صادراتی، استمرار فعالیت های شرکت در راستای حفظ محیط زیست و حذف آلاینده‌های زیست محیطی از جمله اهداف شرکت برای سال مالی جدید است.
مدیرعامل آریاساسول در بیان فرصت ها و تهدیداتی که در شرایط فعلی امکان وقوع دارد گفت: از جمله فرصت‌های فعلی صنعت، ارزش افزوده مناسب محصولات پلی اتیلنی، دسترسی آسان به خوراک و انرژی، وجود اتیلن مازاد در بازار در سال‌های آتی، وجود نیروهای متخصص و توانمند، موقعیت جغرافیایی استقرار شرکت در دسترسی به بازارهای هدف
تهدیدات صنعت، مشکلات عمومی مربوط به تامین قطعات یدکی و مواد شیمیایی، محدودیت های کلی نقل وانتقال ارز و عملیات بانکی بین المللی، قوانین و مقررات متغیر حاکمیتی، افزایش ناگهانی قیمت خوراک و انرژی است.
حیدرزاده با رای اکثریت سهامداران اعلام کرد: ۹۰درصد سود کسب شده را تقسیم می‌کنیم که بر این اساس مبلغ ۷۵۶۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شد که تا هفته اول اردیبهشت واریز خواهد شد.
بنا به رسم هر ساله مبلغ ۴۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به مسئولیت اجتماعی اهدا شد و همچنین مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به عنوان پاداش به اعضای حضوری هیات مدیره اعطا شد.
روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی و موسسه تدوین به عنوان حسابرس انتخاب شد.
مصوبات مجمع فوق العاده
تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و اوراق بهادار و اصلاح بند ۱۹بدون تغییر تبصره‌ها از جمله مصوبات مجمع فوق العاده آریا ساسول بود.
https://naftara.ir/vdcg.397rak9tupr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما