استاندار گلستان به سهامداران پتروشیمی گلستان توصیه کرد که از فروش سهام خودداری کنند.
plusresetminus
زنگانه: سهامداران پتروشیمی گلستان سهام خود را نفروشند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، علی محمد زنگانه صبح پنجشنبه ۷ اردیبهشت گفت: بعد از مجمع فوق‌العاده پتروشیمی گلستان، شاهد افزایش سرمایه در بورس بودیم که مستندات آن در سامانه بورس بارگذاری شده است.
وی با بیان اینکه سرمایه ثبتی شرکت از حدود ۴۷ میلیارد تومان به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است، افزود: این یک خبر بسیار خوبی برای مردم گلستان و سهامداران این مجموعه بزرگ اقتصادی است که به ازای هر سهم، سه سهم جایزه در سبد دارایی سهامداران قرار می‌گیرد.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه سهام جایزه در سبد دارایی سهامداران پتروشیمی گلستان نشسته است،  به سهام‌داران پتروشیمی گلستان توصیه کرد: که حتی الامکان از فروش سهام خودداری کنند، زیرا به زودی با آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از این طرح که به زودی در سفر رئیس جمهور به گلستان صورت می‌گیرد و آغاز بهره‌برداری پروژه، سهام این شرکت بازدهی بسیار خوبی خواهد داشت.
شرکت پتروشیمی گلستان در زمینی به مساحت تقریبی ۳۰۰ هکتار در حد فاصل ۳۰ کیلومتری شهرستان گرگان، سه راه گمیشان، جاده اینچه برون حد فاصل ۱۵ کیلومتری شهرستان آق قلا دردست احداث می‌باشد.
طرح پتروشیمی گلستان از ۱۷ سال پیش تاکنون بر زمین مانده است و بیش از ۹۰ هزار سهامدار دارد و در این سال‌ها فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdch.zn6t23n-zftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما