مدیرعامل پالایش گاز هویزه خلیج فارس با اعلام اینکه بیش از 50 محموله کالا و تجهیزات از دل جنگ «اوکراین-روسیه» وارد سایت پالایشگاه شده است، تصریح کرد: به عنوان یکی مدیران با سابقه اجرایی در صنعت نفت با قاطعیت اعلام می‌کنم اگر ریسک‌پذیری «علی عسگری» نبود امروز پالایشگاهی برای افتتاح وجود نداشت.
plusresetminus
۵۰ محموله با وجود جنگ اوکراین وارد پالایشگاه شد/ اگر ریسک‌پذیری علی عسکری نبود امروز پالایشگاهی افتتاح نمی‌شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، «افشین کیانی» با بیان اینکه اگر امروز پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس پس از گذشت بیش از یک‌دهه از آغاز عملیات اجرایی آماده بهره‌برداری رسمی شده است، نتیجه فقط ریسک پذیری و شجاعت «علی عسگری» در هلدینگ خلیج فارس است، گفت: خیلی از مدیرانی که امروز با مصاحبه دنبال مصادره ساخت این پالایشگاه هستند
جسارت و قدرت ریسک‌پذیری حتی یکی از اقدامات «علی عسگری» و حتی «حسن نشان‌زاده» معاون برنامه‌ریزی هلدینگ خلیج‌فارس در مسیر ساخت این پالایشگاه را ندارند.
مدیرعامل پالایش گاز هویزه خلیج فارس با اعلام اینکه بیش از ۵۰ محموله کالا و تجهیزات از دل جنگ «اوکراین-روسیه» وارد سایت پالایشگاه شده است، تصریح کرد: به عنوان یکی مدیران با سابقه اجرایی در صنعت نفت با قاطعیت اعلام می‌کنم اگر ریسک‌پذیری «علی عسگری» نبود امروز پالایشگاهی برای افتتاح وجود نداشت.
وی نبود خوراک کافی در بالادست را یکی از چالش‌های پیش روی بهره‌برداری و راهبری پالایشگاه «هویزه خلیج فارس» عنوان کرد و افزود: ظرفیت پالایش روزانه ۲۵۰ میلیون فوت‌مکعب گاز وجود دارد اما نیمی از این ظرفیت خوراک از سوی شرکت ملی نفت تامین شده است.
«وی» خاطرنشان کرد: صفر تا صد طراحی، ساخت، بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری این پالایشگاه گاز توسط صنایع پتروشیمی خلیج فارس انجام شده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcf.0dciw6dvcgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما