دکتر متین دیداری مدیرعامل پتروشیمی زاگرس روز جهانی کارگر را تبریک گفت.
plusresetminus
پیام تبریک دکتر متین دیداری مدیرعامل پتروشیمی زاگرس به مناسبت روز جهانی کارگر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، یازدهم اردیبهشت‌ماه روز جهانی کار و کارگر فرصتی است، برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران گرانقدر که شایسته بهترین‌ها هستند.
بی‌شک کار و کارگر زیربنای اصلی توسعه همه جانبه جامعه و تضمین کننده امنیت و رفاه عمومی هر کشور است و هیچ بنایی به رشد و شکوفایی نخواهد رسید، مگر با تلاش کارگرانی که بی‌وقفه و در کنار همه کمبودها از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.
امید است، همچون گذشته، در سال پیش رو به برکت قدم‌های ارزشمند و متحد شما، در کنار یکدیگر همزمان با سرعت بخشیدن به چرخه عظیم تولید کشور با تکیه بر دانش داخلی رشد و شکوفایی اقتصادی را شاهد باشیم تا بتوانیم روز به روز با توسعه زنجیره‌ی ارزش کشور و تولید و عرضه محصولات با ارزش ایرانی تابوی تورم را درهم بشکنیم.
باشد با مدد و یاری خداوند متعال، رهنمودات رهبر فرزانه انقلاب را جامه عمل بپوشانیم. 
اینجانب فرصت را غنیمت شمرده و به مناسبت هفته کار و کارگر مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش‌های بی‌شائبه، مداوم و خستگی ناپذیر شما عزیزان به ویژه همکاران عزیز و ارزشمندم در خانواده‌ی بزرگ شرکت پتروشیمی زاگرس اعلام می‌دارم.
امید که با توکل الهی و زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر در سال پیش رو بهتر از گذشته در راستای پیشبرد هرچه بهتر امور و دستیابی سریع‌تر به اهداف عالی کشور گام برداریم.
عزت و سربلندی یکایک شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان را از درگاه حق تعالی مسئلت می‌نمایم.
متین دیداری 
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره

انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdca.mnak49niw5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما