دکتر سید محمدرضا میری لواسانی مدیرعامل محترم پتروشیمی پردیس طی پیامی فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به همه سربازان و مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی در سراسر ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.
plusresetminus
پیام مدیرعامل پتروشیمی پردیس بمناسبت روز جهانی کارگر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، متن پیام ایشان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
گاز و نفـت ثـروت است؛ اما از این ثـروت‌ها خیـلی مهمتر، نیروی انسانیِ بااستعداد و علاقه‌مند و دارای توان کار است.
«رهبر معظم انقلاب در جمع کارکنان صنعت نفت عسلویه»‌
یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به تلاش‌های قشر زحمتکشی است که با وظیفه شناسی و انجام کار مجدّانه و مبتکرانه در مسیر خودکفایی اقتصادی ایران اسلامی تلاش می‌کنند، اگر دست‌های کارگر، مغز‌های کارگر، انسان‌های کارآفرین، نیروی انسانىِ ماهر در جامعه‌ای گرامی داشته شود، یقیناً آن جامعه پیشرفت خواهد کرد.
امروز عرصه کار و اشتغال، خط مقدم جهاد اقتصادی است و کارگران باغیرت و باشرف ایرانی به عنوان مجاهدان صف اول این جبهه منادی استقلال و پایداری این مرز و بوم هستند.
در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده، این کارگران عزیز هستند که نقشی کلیدی و تعیین کننده برعهده دارند و امیدواریم به فضل الهی و با همت جهادگران عرصه تولید، بخش اعظمی از این هدف والا محقق شود.
فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به کارگران زحمتکش و همه سربازان و مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی در سرتاسر ایران اسلامی به ویژه همکاران تلاشگرم در خانواده بزرگ پتروشیمی پردیس تبریک و شادباش عرض نموده و از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ ایشان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
از درگاه ایزد منان سلامتی و موفقیت روز افزون برای همه عزیزان مسألت می‌نمایم و امیدوارم، با خلاقیت، نوآوری و پشتکار خود در مسیر توسعه و سرافرازی کشور عزیزمان ایران بیش از پیش موفق و پیروز باشند.

سید محمدرضا میری لواسانی
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس
پیام مدیرعامل پتروشیمی پردیس بمناسبت روز جهانی کارگرانتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdce.78vbjh8fv9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما