سند توسعه و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی با حضور جواد اوجی وزیر نفت و مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی رونمایی شد.
plusresetminus
سند توسعه و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی رونمایی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، عصر روز دوشنبه، 11 اردیبهشت ماه در حاشیه چهاردهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران، از سند توسعه وتکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی رونمایی شد، براساس این سند، همه توسعه گران، شرکت ها و هلدینگ های پتروشیمی باید همسو با این سند برنامه های توسعه ای خود را تنظیم کنند.
به گفته مسئولان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در صورت لزوم، سند توسعه و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی، با هماهنگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به روز رسانی می شود. به این ترتیب با توجه به اطلاعات این سند، سرمایه گذاران می توانند با اطمینان بیشتری در حوزه پتروشیمی ایران سرمایه گذاری کنند.
براساس این گزارش، چهاردهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی طی روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه، در مرکز همایش های بین المللی صداو سیما برگزار می شود، در این همایش فعالان داخلی و خارجی صنعت پتروشیمی با فرصت های سرمایه گذاری در این صنعت و چالش های پیش روی صنعت پتروشیمی ایران آشنا می شوند.
همچنین در حاشیه این همایش، سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای برزیل، روسیه و هند ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صنعت پتروشیمی در این کشورها به فرصت ها ومزیت های صنعت پتروشیمی پرداختند، همچنین سفرای ایران در این کشورها اعلام کردند که آماده هرگونه همکاری با فعالان صنعت پتروشیمی برای حضور آنها درسایر کشورها هستند.
https://naftara.ir/vdcb.5bwurhbzfiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما