مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال در پروژه‌های پارس جنوبی (عسلویه) به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.
plusresetminus
اختصاص ۱۵۰۰ شغل در پارس جنوبی به کرمانشاه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، عزیز نوری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با اشاره فراخوان جذب ۱۵۰۰ نیرو از سراسر کشور در  پروژه‌های پارس جنوبی (عسلویه)، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال در استان رایزنی‌های با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در راستاس اختصاص سهم ویژه‌ای از اشتغال‌های پارس جنوبی به استان کرمانشاه صورت گرفته است.
وی ادامه داد: به همین منظور موضوع اشتغال کرمانشاه در اولویت اول قرار گرفت و یک‌هزار و ۵۰۰ نفر را به شرط داشتن متقاضی به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استخدام این تعداد نیروی کار در استان انجام شده؛ فرم‌هایی تهیه و به سطح مراکز استان ارسال کردیم تا سریعا حداکثر تا روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه، آمار و ارقام را به بوشهر اعلام کنیم.
وی گفت: رشته‌های انواع رشته‌های جوشکاری، آرماتور بند، قالب‌بند، مونتاژکار و کمک مونتاژکار، داربست‌بند، برق و ابزار دقیق، لوله‌کشی، لوله‌کشی صنعتی، برق صنعتی، عایق‌کاری ساختمان، سنگ‌زن، تک‌زن و فیتر حرفه‌های مورد نیاز در پروژه‌های پارس جنوبی است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdci.zavct1avubc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما