سود پایه هر سهم و جمع فروش محصولات نفت ایرانول در سال گذشته افزایش داشته است.
plusresetminus
افزایش و سودآوری نفت ایرانول در سال گذشته
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سود پایه هر سهم شرکت نفت ایرانول طی یک دوره مالی در سال گذشته ۸۳۲۲ ریال رسید و به نسبت مدت مشابه سال قبل از آن ۴۴ درصد افزایش یافته است.
فروش ۱۳ هزار میلیاردی ایرانول در سال گذشته
شرکت نفت ایرانول که با نماد شرانل در بازار سرمایه شناخته می‌شود در سال گذشته ۱۳ هزار میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است میزان این فروش در سال ۱۴۰۰ به مقداری ۸۷۹۲ میلیارد تومان بود.
رشد ۴۸ درصدی فروش محصولات ایرانول
شرکت ایرانول با سرمایه ثبت شده ۲۰۰۰ میلیاردی در سال ۱۴۰۰ به میزان ۸۷۹۲ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده بود که با افزایش ۴۸ درصدی میزان فروش این شرکت به مبلغ ۱۳ هزار میلیارد تومان رسید.
جمع فروش داخلی شرانل به ۹۸۳۶ میلیارد تومان رسید
شرکت نفت ایرانول محصولات خود را در بازار‌های داخلی به میزان ۹۸۳۶ میلیارد تومان به فروش رسانده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ازآن افزایش ۴۹ درصدی را داشته است همچنین صادرات ایرانول در سال ۱۴۰۰  به مقدار ۲۱۸۵ میلیارد تومان بود که با رشد ۴۴ درصدی به میزان ۳۱۴۵ میلیارد تومان رسید.
ترکیب فروش محصولات صادراتی ایرانول در سال ۱۴۰۱ به ترتیب  روغن پایه ۱۵۰۶ میلیارد تومان، روغن‌های فرآیندی ۷۸۰ میلیارد تومان، اسلاک وکس ۷۹۳ میلیارد تومان، روغن موتور بنزینی ۱۵ میلیارد تومان، روغن موتور دیزلی ۴۷ میلیارد تومان و سایر محصولات ۲ میلیارد تومان می‌باشد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdch.zn6t23n6wftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما