بررسی سهام پتروشیمی نشان می دهد که سهام این گروه هفته خوبی را پشت سر گذاشت و بازدهی بسیار خوبی در اکثر سهام این گروه به چشم می خورد. در مجموع این هفته، از میان 32 سهم قابل خرید و فروش، 26 سهم بازدهی مثبت داشتند و 6 سهم هم با کاهش قیمت روبرو شدند.
plusresetminus
بررسی سهام های پتروشیمی در بازار سرمایه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در دومین هفته اردیبهشت (9 - 13 اردیبهشت) همچنان موفقیت های اخیر بورس و در نگاهی دقیقتر سهام پتروشیمی ادامه داشت. در این هفته شاخص کل بورس که در آغاز معاملات هفته روی عدد دو میلیون و 365 هزار واحد قرار داشت در پایان معاملات روز چهارشنبه روی عدد دو میلیون و 514 هزار واحد متوقف شد.
به این ترتیب این شاخص کانال مهم و دارای تاثیر روانی بسیار دو و نیم میلیون واحد را فتح کرد. همچنین به این ترتیب بازدهی بورس در این هفته به طور میانگین 6.2 درصد شد. شاخص هم‌وزن نیز وضعیت بسیار خوبی را تجربه کرد و در این هفته توانست بازدهی 8.8 درصدی را در کارنامه خود ثبت کند. بر همین اساس شاخص هم‌وزن از تراز 786 هزار و 495 واحدی در هفته گذشته به 855 هزار و 887 واحدی رسید.
شاخص کل فرابورس نیز هفته صعودی را پشت سر گذاشت و شاخص کل این بازار توانست از سطح 29 هزار و 743 هزار واحدی در هفته گذشته به تراز 31 هزار و 966 واحدی در این هفته برسد. در نهایت شاخص کل فرابورس در دومین هفته اردیبهشت رشد 7.4 درصدی را تجربه کرد.
بررسی سهام پتروشیمی نشان می دهد که سهام این گروه نیز هفته خوبی را پشت سر گذاشت و بازدهی بسیار خوبی در اکثر سهام این گروه به چشم می خورد. در مجموع این هفته، از میان 32 سهم قابل خرید و فروش، 26 سهم بازدهی مثبت داشتند و 6 سهم هم با کاهش قیمت روبرو شدند. در این هفته نماد پتروشیمی گلستان (شستان) همچنان بسته بود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcd.o0j2yt0jxa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما