مدیر عامل پترول گفت : باید هلدینگ‌های پتروشیمی، به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند تا قدرت چانه‌زنی در برابر تاجران کشورهای خارجی، بیش‌تر و حداکثر ارزآوری حاصل شود.
plusresetminus
لزوم تشکیل کارگروه مشترک بازرگانی در هلدینگ های پتروشیمی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، قانعی افزود : کارگروه صنعت اوره ایران، یک مثال موفق از این هم‌افزایی‌هاست.‏‌همزمان با تحریم‌های ظالمانه دشمنان، به خاطر کم‌شدن بازارهای هدف و خبرداربودن تاجران کشورهای خارجی از این محدودیت‌ها، گاهی شرکت‌های پتروشیمی مجبور به فروش محصولات‌‌شان کمتر از قیمت‌های منطقه‌ای می‌شوند و البته بعضا رقابت‌های مخرب پتروشیمی‌ها، این مسئله را بغرنج‌تر می‌کند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdci.uavct1a3ubc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما