مدیرعامل پتروشیمی قائد بصیر گفت: شورای اسلامی کارگران شرکت قاند بصیر در سال جاری تشکیل شده و مشارکت اعضای این شورا در کمیته های مختلف و همراستا نمودن اهداف شرکت و منافع کارکنان در دستور کار شرکت قرار گرفته است.
plusresetminus
تدوین و اجرای آیین نامه خدمات رفاهی کارکنان پتروشیمی قائد بصیر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، رامین پرتوی، مدیر عامل پتروشیمی قائد بصیر در حاشیه برگزاری مراسم روز کارگر در محل مجتمع این شرکت در گلپایگان در خصوص برنامه های رفاهی پرسنل شرکت اظهار داشت: توسعه منابع انسانی جزو مهم ترین اقدامات اجرایی مدنظر شرکت است.  
پرتوی با اشاره به تدوین آیین نامه خدمات رفاهی پرسنل افزود: در یک سال گذشته مشکلاتی که برای اقتصاد خانوارها پیش آمده را رصد کرده ایم تا حد امکان و توان خودمان در رفع این مشکلات تلاش کنیم. رفع مشکلات می تواند در قالب پرداختهای فوق العاده موردی و مناسبتی، بسته های کمک معیشتی یا پرداخت تسهیلات بوده و یا در قالب خدماتی مثل اعزام پرسنل و خانواده هایشان به سفرهای زیارتی و سیاحتی در مناسبت های مختلف باشد. همچنین پرسنل را در تصمیم سازی ها و در نظام پیشنهادات و سیستم مدیریت دانش، مشارکت داده ایم که این موارد کمک می کند تا علاوه بر هم افزایی کارکنان و مدیریت و ارتقای شرکت، بتوانیم خدمات بیشتری به پرسنل مشارکت کننده در این بخش بدهیم.  
 مدیرعامل پتروشیمی قائد بصیر با اشاره به برگزاری انتخابات شورای اسلامی کارگری در شرکت قائد بصیر گفت: شورای اسلامی کارگران شرکت قاند بصیر در سال جاری تشکیل شده و مشارکت اعضای این شورا در کمیته های مختلف و همراستا نمودن اهداف شرکت و منافع کارکنان در دستور کار شرکت قرار گرفته است و می خواهیم هم افزایی بیشتری بین کارکنان و مدیریت شرکت ایجاد نماییم. 
پرتوی تصریح کرد: برای پرسنل خود مجموعه پتروشیمی قائد بصیر به عنوان بخشی از جامعه در قالب مسوولیت اجتماعی، خدمات خاصی را مدنظر قرار داده ایم که بخشی از آن سال گذشته انجام شده و در سال جاری در قالب آیین نامه خدمات رفاهی قصد داریم آنرا توسعه دهیم.
منبع: نفت ما
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcj.veofuqehysfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما