سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران در بازدید از شرکت‌های فعال در حوزه تعمیرات شناور بر استفاده از توانایی این شرکت‌ها در نوسازی ناوگان دریایی شرکت تأکید کرد.
plusresetminus
تعمیر و نوسازی ناوگان دریایی پایانه‌های نفتی با تکیه بر توان داخلی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیریت ارشد، مدیران و رؤسا با هدف آشنایی با ظرفیت‌ها و توانایی‌هایی شرکت‌های فعال در حوزه ساخت و تعمیرات شناورهای دریایی از مؤسسه صنعتی- دریایی شهید محلاتی و شرکت کشتی‌سازی ایلکا در بوشهر بازدید کردند.
عباس غریبی، سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این بازدیدها اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان یک شرکت فنی، عملیاتی و تخصصی، مسئولیت دریافت، ذخیره‌سازی، بارگیری و صادرات نفت‌خام کشور و میعانات گازی را برعهده دارد.
وی با بیان اینکه سیاست‌های کلان نظام، دولت سیزدهم و راهبردهای مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خنثی‌سازی و رفع تحریم‌ها و افزایش حداکثری صادرات نفت‌خام است، تصریح کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان متولی انجام عملیات صادرات نفت‌خام و میعانات گازی باید آمادگی لازم را به‌منظور انجام مأموریت‌های محوله داشته باشد.
سرپرست پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه عملیات دریایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، نقش اصلی و تعیین کننده در به ثمر رساندن فرآیند صادرات نفت کشور ایفا می‌کنند، گفت: لازمه استمرار این فرآیند مهم، تعمیرات، بروزرسانی و بهینه‌سازی مداوم شناورهای عملیاتی از جمله یدک‌کش‌ها و قایق‌های بندگیر است و به‌عنوان یک سازمان چابک و توانمند باید از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده کنیم.
غریبی با اشاره به نام‌گذاری ‌سال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» تصریح کرد: استان بوشهر و شرکت‌های فعال در حوزه‌های دریایی در این استان ظرفیت بسیار بالایی دارند و باید از این ظرفیت به‌خوبی استفاده شود و نگاه ما بی‌شک حمایت از تولید و توان داخل خواهد بود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcb.abwurhb99iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما