صادقی تصریح کرد: با اجرایی شدن قرار داد توسعه میدان در حوزه بالادستی به منظور تامین خوراک پایدار جزییات توسعه میدان به زودی در قرارداد مشخص خواهد شد و پتروشیمی امیرکبیر به طور جدی برای توسعه میدان وارد فاز عملیاتی و اجرا خواهیم شد.
plusresetminus
تضمین رشد سودآوری پتروشیمی امیرکبیر با تامین خوراک پایدار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سعید صادقی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در خصوص جزئیات امضا تفاهمنامه با مناطق نفتخیز جنوب گفت: پتروشیمی امیرکبیر به عنوان ششمین واحد الفینی ،متنوع ترین محصولات پلیمری را در کشور و منطقه تولید می کند و برخی از این گرید ها در دنیا به نام امیرکبیر شناخته می شوند و این مزیت رقابتی پتروشیمی امیرکبیر است اما در کنار این مزیت مخاطراتی نیز وجود دارد.
وی ادامه داد: از اصلی ترین مخاطراتی که در تقدیر مجموعه امیر کبیر وجود دارد و باید راهکاری برایش پیدا میکردیم تامین خوراک پایدار این مجموعه است و امروز با همت مناطق نفتخیز جنوب این تفاهمنامه به منظور تامین خوراک پایدار امضا شد و امید داریم با اجرایی شدن این تفاهمنامه به یک خوراک پایدار برسیم .
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با تاکید بر تامین خوراک پایدار و رشد سودآوری در پتروشیمی امیرکبیر تصریح کرد:با اجرایی شدن قرار داد توسعه میدان در حوزه بالادستی به منظور تامین خوراک پایدار جزییات توسعه میدان به زودی در قرارداد مشخص خواهد شد و پتروشیمی امیرکبیر به طور جدی برای توسعه میدان وارد فاز عملیاتی و اجرا خواهیم شد.
وی در پایان با تاکید بر تحقق رشد تولید در پتروشیمی امیر کبیر خاطرنشان کرد: با توسعه میدان و تامین خوراک پایدار به زودی طی سالهای آتی شاهد عملیاتی شدن رشد تولید در پتروشیمی امیرکبیر خواهیم بود.
منبع: نفت ما
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdca.ynok49nwi5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما