معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از حل مشکل تامین سوخت پتروشیمی هگمتانه خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مستمر این مشکل حل شده است.
plusresetminus
سوخت پتروشیمی هگمتانه تامین شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سیدمجتبی حسینی با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه چند سالی در فراز و فرودهای تأمین سوخت به سر برده است اظهار کرد: در همین راستا بعضا نگرانی‌هایی برای کارکنان این مجموعه به وجود آمده بود.
وی با اشاره به اینکه این مشکل اختلالی نیز در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان ایجاد کرده بود افزود: موضوع یک بار در سال گذشته با کمک دستگاه‌های متولی مقطعی حل و سوخت اولیه تأمین شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خاطرنشان کرد: اگرچه اختلاف نظرهایی بین بخش دولتی و بخش خصوصی که هر دو عضو هیأت مدیره مجموعه هستند باعث شد مجددا مشکلاتی در تأمین سوخت به شکل مستمر به وجود آید‌.
وی تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات مقرر شد تعهداتی از جانب بخش دولتی هیأت مدیره برای تأمین سوخت و کمک بخش خصوصی نیز برای تقویت تولید و عرضه در بورس ساری و جاری شود.
حسینی با بیان اینکه از یکی دو روز گذشته تعهد داده شده در تأمین سوخت اجرایی شده است بیان کرد: طی مذاکرات بناست در هر مرحله ۵۰۰ تن سوخت بارگیری و برای پتروشیمی هگمتانه ارسال شود.
وی یادآور شد: با مذاکرات ادامه‌دار در این مقطع مشکلات پتروشیمی در حوزه تامین سوخت حل شده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcc.pqoa2bqsela82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما