مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر گفت: نخستین طرح مهارت صلاحیت حرفه‌ای شاغلان پتروشیمی کشور در این پتروشیمی عملیاتی می‌شود و به این طریق تمام ظرفیت‌‌‌های این مجموعه در راستای توانمندسازی نیروی انسانی شاغل و بومی استان در اختیار مجموعه فنی‌وحرفه‌ای قرار می‌گیرد.
plusresetminus
اجرای طرح صلاحیت حرفه‌‌‌ای شاغلان پتروشیمی در عسلویه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سیدپیروز موسوی در مراسم انعقاد تفاهم‌‌‌نامه همکاری با اداره کل فنی و حرفه‌‌‌ای استان بوشهر افزود: در راستای توسعه اشتغال در جنوب این استان تلاش و پیگیری‌‌‌های زیادی انجام شده که یکی از اقدامات مهم در این زمینه، توسعه مهارت‌‌‌آموزی در این پتروشیمی است.
وی با اشاره به حضور مربیان آموزش فنی و حرفه‌‌‌ای در پتروشیمی‌‌‌های جنوب استان بوشهر افزود: انتظار می‌رود در سال‌جاری با راه‌‌‌اندازی مراکز جوارکارگاهی فنی وحرفه‌‌‌ای در صنایع به‌خصوص در پتروشیمی‌‌‌ها؛ نهضت مهارت‌‌‌آموزی در پایتخت انرژی کشور عملیاتی شود.
مدیرعامل پتروشیمی بوشهر گفت: با توجه به اهمیت نیروی انسانی دارای صلاحیت حرفه‌‌‌ای و شایستگی‌‌‌های شغلی لازم است مهارت‌‌‌های مورد نیاز مشاغل آینده به جامعه ارائه شود.
موسوی اضافه کرد: سرمایه انسانی در جوامع توسعه‌یافته و در حال توسعه یکی از مهم‌ترین عناصر موثر در بهبود، بهره‌‌‌وری و ارتقای کیفیت تولید محصول است که مجموعه پتروشیمی بوشهر با جدیت به دنبال آن است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcj.tehfuqe8xsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما