استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای چندمین بار به مردم کهگیلویه بزرگ قول داد که سد آبریز در شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن در دولت سیزدهم آغاز شود.
plusresetminus
پتروشیمی سه هزار شغلی در دشت آهوباز دَمدره احداث می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سیدعلی احمدزاده” در مراسم گرامیداشت ارتحال خمینی(ره) در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، با اشاره به موضوع سد آبریز، اظهارداشت: پروردگار مُتعال را شاهد می گیرم که در هیچ زمانی برای احداث سد آبریز نه کوتاه آمدیم و نه کوتاه خواهم آمد  و برآورد کرده ایم که اگر سد آبریز احداث شود، هفت هزار میلیاردتومان برای  کشاورزان کهگیلویه بزرگ سود و منفعت بهمراه دارد.
وی با تاکید براینکه آرزوی ما کلنگ زنی سد آبریز در کهگیلویه است و من قول می‌دهم این سد کلنگ زنی شود، خاطرنشان کرد: اولین مطالبه کهگیلویه و تحول در کشاورزی احداث سدآبریز است و در نشست نمایندگان با وزراء و در اجلاس استانداران،  دو بار تکرار کردم و بلطف پروردگار قول می‌دهم سد آبریز احداث شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود تاکیدکرد که اراده دولت سیزدهم بر این است که وضع رفاهی و معیشتی روستاها در آب، گازرسانی و محورهای ارتباطی به شرایط مطلوب برسد.
احمدزاده با اشاره به برخی از پروژه های عمرانی در شهرستان چُرام هم ادامه داد: در دشت آهوباز مابین روستاهای دَمدره و بُردیان، پتروشیمی و مینی پالایشگاه با ظرفیت ۱۰ هزار بشکه احداث و کلنگ کارخانه اُوره نیز در این دشت به زمین زده خواهد شد که قریب به سه هزار شغل ایجاد خواهد کرد.
وی با اشاره به تخصیص سه هزار و ۵٠٠ میلیاردتومان که رئیس جمهور و دولت سیزدهم وعده آن را داده بودند، تصریح کرد: با این اعتبار، وعده‌های دولت عملی می‌شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcd.k0n2yt0x9a26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما