شرکت نفت پارس سهامداران را به مجمع عمومی فراخوانده است تا ضمن اعلام رشد ۷۹ درصدی در گزارش تلفیقی بخشی از سود ۱۰۷ تومانی هر سهم را توزیع کند.
plusresetminus
شنفت با دستاورد ۷۹ درصد رشد سود به مجمع می رود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، شرکت نفت پارس امروز سهامداران را به مجمع عمومی فراخوانده است تا گزارش عملکرد یکساله خود را ارائه دهد و همچنین پروژه ها و برنامه های پیشرو را تشریح کند.
شرکت نفت پارس با نماد شنفت در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ضمن ثبت افزایش سرمایه ۲۰ درصدی در این دوره به ازای هر سهم ۱۰۷.۶ تومان سود محقق کرده است.
«شنفت» با سرمایه ثبت شده ۲۰۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ مبلغ ۲۱۵۲ میلیارد تومان سود محقق کرده است. همچنین شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ ۲۲۸۹ میلیارد تومان سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۹ درصد رشد داشته است.
شرکت نفت پارس طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ معادل ۱۰۵۰ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۵۶ افزایش داشته است.
این شرکت طی عملکرد ۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۱۸,۲۴۷,۲۶۶ میلیون ریال درآمد فروش داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱% رشد داشته است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdci.za3ct1ap5bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما