پتروشیمی غدیر صادرات پلی وینیل کلراید یکی از محصولات خود را افزایش داد.
plusresetminus
صادرات پلی وینیل کلراید پتروشیمی غدیر افزایش یافت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، شرکت پتروشیمی غدیر در سال ۱۳۸۹ با ظرفیت حدودا ۵۰ % ظرفیت اسمی فعالیت خود را آغاز نمود و در کنار پتروشریمی اروند، بندر امام و آبادان تامین کننده پلی وینیل کلراید داخل کشور بوده است.
این شرکت دارای محصول PVC با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزارتن و VCM با ظرفیت ۱۵۰ هزارتن می‌باشد. سهم اسمی تولید حدود ۱۶ % کل تولیدات داخل و سهم عملیاتی پتروشیمی غدیر در بازار حدود ۲۴ درصد می‌باشد. همچنین مطابق بودجه پیش بینی شده حدود ۱۰ % محصولات خود را به کشور‌های عرا ق، حوزه CIS، افغانستان، ترکیه، پاکستان و هندوستان صادر می‌نماید.
براساس ازاطلاعات منتشر شده از سوی شرکت پتروشیمی شغدیر این شرکت ۷۲۰ میلیادر تومان از محصولات خود را در اردیبهشت و فروردین ۱۴۰۲ به فروش رسانده است که میزان فروش این شرکت در مدت زمان مشابه سال  قبل ۷۱۱ میلیارد تومان بود. در واقع میزان فروش شغدیر حدودا ۹ میلیارد تومان افزایش داشته است.
صادرات ۱۰۳ میلیاردی پلی وینیل کلراید
پتروشیمی غدیر که با نماد شغدیر در بازار سرمایه شناخته می‌شود در ۲ ماهه ابتدایی سال گذشته ۷۱۱ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده بود که با افزایش ۹ میلیادری میزان این فروش تقریبا به عدد ۷۲۰ میلیارد تومان رسید که از این مبلغ ۶۱۷ میلیارد تومان متعلق به فروش  محصولات در بازار‌های داخلی بوده و ۱۰۳ میلیارد تومان آن مربوط به صادرات پلی وینیل کلراید می‌باشد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcf.ed1iw6dmtgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما